خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه کنگاور با بیان اینکه اول تا هفتم محرم به عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده گفت: 'همه مسئولیم' شعار هفته امر به معروف و نهی از منکر است.
کد خبر: ۸۷۴۹۷۲۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کنگاور، سرهنگ علی حیدرنژاد، روز پنجشنبه در جلسه ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کنگاور اظهار داشت: همه ساله ستاد امر به معروف و نهی از منکر در هفته اول محرم حسینی برنامه هایی با محوریت این دو فریضه الهی برگزار می کند.
وی بهره گیری از فضای معنوی ماه محرم در جهت تبیین و اشاعه قانون امر به معروف و نهی از منکر در تمام سطوح جامعه با اتکا به فرهنگ متعالی عاشورا، ارتباط موثر با سازمان های دولتی و غیر دولتی، کانون های مذهبی، مساجد و مصلی های نماز جمعه برای ترویج این فرهنگ را از اهداف برنامه های هفته امر به معروف نهی از منکر در کنگاور دانست.
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کنگاور؛ تقویت فرهنگ مسئولیت پذیری و اتخاذ رویکرد واحد و انسجام، تجلیل از خادمان برجسته امر به معروف و نهی از منکر، گسترش دعوت عموم به اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر، بهره گیری حداکثری از تجمع های مبلغان، مداحان، سازماندهی طلایه داران در دسته جات عزاداری و تولید محتوا در حوزه تبلیغات و رسانه را از دیگر اهداف برنامه های هفته امر به معروف نهی از منکر در کنگاور است.
حیدرنژاد برگزاری گردهمایی طلایه داران اصناف و صنوف در سطح شهرستان، اجرای تبلیغات مناسب، برگزاری مسابقات فرهنگی و ... را از مهمترین برنامه ها در سال جاری عنوان کرد.
ارسال نظرات