یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت:خدمت صادقانه و خالصانه به مردم یکی از مهم ترین در خواست های خانواده شهدا از مسئولان نظام است.
کد خبر: ۸۷۴۹۷۳۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، سردار حمید کمالی یکی از فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس، ضمن گرامیداشت ایام دفاع مقذس و یاد و خاطر شهدای اسلام اظهار داشت:ما نیاز داریم بدانیم شهدا برای چه رفتند و مسئولیت ما در قبال آنان چیست و برگزاری یادواره ها نیز برای همین امر است.

وی افزود:شهدا را به عنوان الگو به فرزندان خود معرفی کنید،شهدا با خلق و خویی خدا پسندانه،روحیه ایثار گری و اخلاص که با گمنامی به نام و نشان رسیدند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان خاطراتی از شهید مرتضی شادلو،خاطر نشان کرد: مسئولان نظام باید روحیه شهادت طلبی و خلق و خوی شهدا را در رأس امور خود قرار دهند و این روحیه را در خود تقویت نمایند.

وی همچنین بیان داشت:برای ادامه راه شهدا به مردم خدمت صادقانه و خالصانه انجام دهید این مهم ترین درخواست خانواده شهدا از مسئولان نظام است.

کمالی افزود:فرزندان برای هر خانواده ای بهترین سرمایه زندگی است خانواده شهدا از بهترین سرمایه زندگی خود گذشتند پس امروز هیچ چشم داشتی به مادیات ندارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها