خبرهای داغ:
یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس گفت: امروز اگر داعش در ایران نیست تنها به خاطر قدرت و قوت جمهوری اسلامی ایران است و چون قوی هستیم و اطاعت از امامان داریم دشمن به ما نزدیک نشده است.
کد خبر: ۸۷۴۹۷۶۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار مجید مصباحی یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در یادواره 15 شهید غواص شهرستان فردوس گفت : خانواده های شهیدی که فرزندان خود را به جنگ فرستادند بدانند که در آخرت  همین فرزندان شهیدشان آن ها را دستگیری خواهند کرد و به کمک آن ها خواهند شتافت.

وی در خصوص رحلت طبیعی امام (ره) گفت: نکته این رحلت طبیعی بدون شهادت در این است که این مرگ طبیعی نشان دهنده آن است مردم ایران امام خود را دوست داشتند و نگذاشتند که گزندی به ایشان برسد و مدافع حریم ولایت بوده اند.

سردار مصباحی دشمنی استکبار با ایران اسلامی را به خاطر اسلامی بودن و عمل به آن برشمرد و تأکید کرد: انقلاب ما ادامه غدیر است و اگر مردم آن زمان به غدیر عمل می‌کردند عاشواریی اتفاق نمی‌افتاد.

وی خاطر نشان کرد : حل تمام مشکلات اسلام  در عمل به خطبه غدیر است که امروز مظلوم واقع شده است.

سردار مصباحی  با اشاره به اینکه دفاع از اسلام ، زمان و مکان نمی‌شناسد و امروز کسی حق ندارد به ما اعتراض کند چرا در سوریه می‌جنگید گفت: امروز اگر داعش در ایران نیست تنها به خاطر قدرت و قوت جمهوری اسلامی ایران است و چون قوی هستیم و اطاعت از امامان داریم دشمن به ما نزدیک نشده است.

وی درخصوص شهدای غواص گفت: شهدای غواص بن بست شکن های عملیات های بسیاری بودند خصوصا اینکه به دلیل نقشه های دشمن در جنگ ، کشور پس از عملیات رمضان به بن بست برخورد و برای مقداری عملیات متوقف شد. 
 
رسیدن به عزت در سایه جهاد است

امام جمعه شهرستان فردوس در یادواره شهدا آب تا افلاک به یاد 15 شهید غواص شهرستان فردوس عنوان کرد: آنچه لازم است که در دوران دفاع مقدس به آن پی ببریم و درس بگیریم  رسیدن به عزت در سایه جهاد است.

وی در خصوص دیدار عمومی مردم با رهبری در روز عید سعید غدیر خم گفت: آنچه  در این دیدار موجب امید و دلگرمی مردم شد اعلام امیدواری و اظهار رضایت رهبری از مردم بود که بسیار همه را خوشحال کرد.

حجت الاسلام بابایی در ادامه گفت: علی رغم اینکه برخی ها در کشور موجب ایجاد یاس و ناامیدی مردم به بهانه اوضاع نابسامان می شوند اما رهبری موجب امیدواری و دلداری مردم می شوند.

وی در ادامه آشنایی با رشادت های شهدای غواص و نشان دادن غربت شهادت شهدای غواص را از جمله اهداف این یادواره عنوان کرد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها