نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان لرستان:

رمز موفقیت جمهوری اسلامی در جهاد کبیر و اطاعت نکردن از دشمن است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان لرستان گفت: رمز موفقیت جمهوری اسلامی در جهاد کبیر و اطاعت نکردن از دشمن است.
کد خبر: ۸۷۴۹۷۹۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان :حجت‌الاسلام شمس الله جلیلیان در مراسم افتتاحیه بازسازی عملیات کربلای 2 که در مدرسه طالقانی کوهدشت برگزار شد، اظهار داشت: در زمان جنگ ارتش صدام حداقل 20 برابر ازنظر توان نظامی و ظاهری از ما بهتر بود اما موفقیت از آن ایران بود.

وی دوران دفاع مقدس را دورانی نورانی دانست و افزود: دوران دفاع مقدس دانشگاه بزرگی است که می‌توانیم از این دانشگاه به سود آینده استفاده کنیم چراکه راه جهاد ادامه دارد و دشمنی‌ها تمام‌نشدنی است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان لرستان بابیان اینکه ما باید از مکتب امام خمینی (ره) و شهدا درس بگیریم، عنوان کرد: درس‌هایی که از مکتب شهدا و دوران دفاع مقدس می‌گیریم اتحاد حول محور ولایت، اخلاص در عمل است چراکه اگر اتحاد و تبعیت از رهبری باشد به طور یقین رمز و راز موفقیت همین است.

جلیلیان تصریح کرد: درسی که از مکتب شهدا و دفاع مقدس می‌گیریم این است که روحیه جهادی باید حفظ شود چراکه جهاد هنوز ادامه دارد بنابراین نه گفتن به دشمن جهاد کبیر است که باید آن را حفظ کنیم، مقام معظم رهبری نیز به نه گفتن به دشمن، روحیه انقلابی و استکبارستیزی تأکید داشتند.

وی بابیان اینکه رمز و راز موفقیت ما جهاد کبیر و اطاعت نکردن از دشمن است، خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم موفق شویم باید از نظر نظامی توانمندی خود را حفظ کنیم و این اشتباه است که توان امنیتی و نظامی خود را رها کنیم تا ازنظر اقتصادی پیش رویم.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان لرستان گفت: رمز و راز عزت ما روحیه انقلابی، جهاد کبیر، روحیه استکبارستیزی و پیروی از رهبر است که نمونه این موفقیت دفاع مقدس است.

وی اظهارداشت: علت عدم توان تعرض دشمن به خاک کشور این است که در مجموعه نیروهای مسلح با اطاعت از رهبری، توانمندی نظامی خود را به حدی رسانده‌اند که دشمن مأیوس شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار