خبرهای داغ:
فرمانده گردان عملیاتی امام رضا (ع) هندیجان گفت:به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس نمایشگاه عکس ،ماکت عملیات ها وسلاح های سنگین وسبک در محل گردان عملیاتی و رژه خودرویی و موتوری با همکاری بسیجیان و ادارات در سطح شهرستان هندیجان برگزارشد.
کد خبر: ۸۷۴۹۸۰۷
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۶
ستوانیکم پاسدار اکبر اورکی  پیش از ظهر چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار بسیج  در هند یجان اظهار کرد:حضور مقتدارانه بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) هند یجان در مراسم صبحگاه مشترک و رژه خودرویی به مناسبت دوران دفاع مقدس نشانه عزم ، ولایتمداری و بصیرت افزایی این نیروها است.

وی افزود:گروهان شهادت طلبی مدافعان حرم و دیگر گروهان ها گردان عملیاتی امام رضا(ع) با به نمایش گذاشتن انواع سلاح های پیشرفته به دشمنان اسلام فهماند که بسیجیان در دفاع از کشور آمادگی کامل را دارند.

وی بابیان برپایی نمایشگاه عکس وماکت طرح های عملیاتی دوران هشت سال دفاع مقدس گفت:با برنامه ریزی و بررسی کارشناسی نمایشگاه عکس دوران دفاع مقدس و انواع سلاح ها و ماکت عملیات ها با همکاری تعدادی از بسیجیان با فضا سازی مناسب به مدت یک هفته   در حیاط حوزه یک شهری و گردان عملیاتی برگزار شده است.

اورکی فرمانده گردان عملیاتی امام رضا (ع) هندیجان عنوان کرد:برنامه های متنوع فرهنگی شامل دیدار با خانواده های معظم شهدا و غبار روبی مزار شهدا ودعا در محل یادمان شهدای گمنام در هندیجان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به آمادگی توان رزمی و دفاعی بسیجیان گردان عملیاتی امام رضا(ع) هندیجان بیان کرد:بسیجیان گردان با حضور در انواع برنامه های رزمی و نشست های روشنگری و کلاس های آموزشی اسلحه شناسی برای دفاع از کشور در بالاترین سطح نظامی قرار گرفته است.

خبرنگار هندیجان شعبانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها