فرمانده سپاه حاجی‌آباد:

فرهنگ و پیام غدیر باید به جوانان معرفی شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد در مراسم بازسازی واقعه غدیر در این شهرستان گفت: فرهنگ و پیام غدیر باید در بین جوانان شناسانده و بیشتر معرفی شود و امروز دنیای اسلام تشنه این معارف دینی و اسلامی است.
کد خبر: ۸۷۴۹۸۴۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷
حجت امیری‌کیا ظهر امروز در آئین رونمایی از واقعه غدیر که با حضور جمع کثیری از عموم مردم حاجی آباد برگزار شد، اظهار داشت: در این نمایش بازسازی حرکت کاروان پیامبر اعظم(ص) و همچنین سایر کاروان‌های منتهی به مکه و بازگشت آنها به تصویر کشیده شده است که با عنایات اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام و با تلاش جمعی از مردم و مسؤولان شاهد یکی از اثربخش‌ترین و به یادماندنی‌ترین نمایش‌های میدانی در شهرستان حاجی آباد بودیم.

وی مشکل بشریت را فاصله گرفتن از فرهنگ غدیر دانست و افزود: فرهنگ و پیام غدیر باید در بین جوانان شناسانده و بیشتر معرفی شود و امروز دنیای اسلام تشنه این معارف دینی و اسلامی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه حاجی آباد گفت: برخی از روزهای سرنوشت‌ساز تاریخ اهمیت دوچندانی دارند چرا که ساختاری را فراهم می‌آورند که هر انسانی را با اصول اولیه انسانی آشنا ساخته و باورهای صحیح را تقویت می‌سازد.

امیری‌کیا گفت: روز سراسر مبارک عید غدیر خم یکی از روزهای ماندگار در تاریخ است.

به گفته فارس، بازسازی واقعه غدیر امسال نیز همچون سال‌های گذشته به‌همت جمع کثیری از بسیجیان و هنرمندان با کیفیت بهتری و با استقبال عموم مردم به کارگردانی حجت‌الله جعفرپور جنب قلعه تاریخی حاجی آباد به اجرا در آمد.
ارسال نظرات