جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان گفت: در نمایشگاه هفته دفاع مقدس در مرکز استان، همه روزه به پایش سلامت و ویزیت رایگان عموم مردم و مراجعه‌کنندگان پرداخته می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۹۸۴۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۶
موسی رنجبری در گفت‌وگو با خبرنگاران در بندرعباس ضمن تبریک به‌مناسبت فرارسیدن عید غدیر خم و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: عید غدیر خم یکی از بزرگترین اعیاد شیعیان جهان بوده و در واقع عید غدیر روز ولایت است.

وی با اشاره به فعالیت‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان افزود: به‌مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاهی در مرکز استان دایر می‌شود و یک غرفه در اختیار سازمان بسیج جامعه پزشکی است تا به پایش سلامت و ویزیت رایگان عموم مراجعه‌کنندگان در این نمایشگاه بپردازد و همچنین در طول هفته اعزام تیم‌های تخصصی و عمومی را در سرتاسر استان در برنامه خواهیم داشت.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان عنوان کرد: خدمات مشاوره‌ای شامل، سبک فرزندپروری، پیشگیری از اعتیاد، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، مشاوره قبل از ازدواج و خدمات پایش سلامتی شامل چک قند خون، فشار خون و قد و وزن و همچنین ویزیت رایگان عموم مردم در این غرفه ارائه خواهد شد.

رنجبری یادآور شد: همچنین در این نمایشگاه فعالیت‌های سازمان بسیج جامعه پزشکی در امر خدمات‌رسانی به محرومین در تمام نقاط استان و نقش مهم بهداشت و درمان در هشت سال دوران دفاع مقدس به‌صورت فیلم و عکس برای مراجعه‌کنندگان به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی با اشاره به تأسیس کانون‌های بسیج جامعه پزشکی در تمام شهرستان‌ها تصریح کرد: در تمام شهرستان‌ها کانون‌های بسیج جامعه پزشکی تأسیس شده است و در هفته دفاع مقدس ضمن پایش سلامت مردم در محل مصلی‌های نماز جمعه برنامه‌های متنوع دیگری را هم برگزار خواهند کرد.

جانشین سازمان بسیج جامعه پزشکی هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: سازمان بسیج جامعه پزشکی استان هرمزگان با همکاری پزشکان استان فعالیت‌های خوبی در زمینه محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی امدادی و درمانی را به اقشار مختلف مردم انجام داده است.
ارسال نظرات