سردارمحمدرضا نقدی در یادواره شهدای بسیج کارگری و افتتاح نمایشگاه یاد یاران( اقتصاد مقاومتی امتداد دفاع مقدس) ویادواره شهدای کارگری گفت:داشتن روحیه شهادت طلبی جوانان سایه جنگ وتهدید نظامی را از ایران اسلامی برداشته است.
کد خبر: ۸۷۴۹۸۷۸
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ مراسم بزرگداشت ۶۴۸ شهید جامعه کارگری افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران( اقتصاد مقاومتی امتداد دفاع مقدس)روز پنج شنبه اول مهر در بوستان حضرت قائم(عج)برگزار شد.

سردار بسیجی محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به زندگی شهید مرحمت والازاده و36هزارشهید دانش آموز و کارگری که در زمان جنگ تحمیلی همه جانبه یاور جنگ تحمیلی بودند،گفت: داشتن روحیه شهادت طلبی جوانان امروز ودیروز سایه جنگ و تهدیدات نظامی را از ایران برداشته است.
وی افزود : ما 8سال با صدام آمریکایی که مورد حمایت مزدوران منطقه بود جنگ کردیم،ما با آمریکایی جنگ کردیم که پیاده نظام آن ارتش بعث عراق بود وآمریکا بود که با تحریک کشورهای دیگر وکمک هوایی و دریایی وجاسوسی به دنبال پیروزی در جنگ نظامی بود که مشاهده کرد با رزمنده ای که روحیه ی شهادت طلبی دارد نمی تواند مقابله کند.
وی افزود : آمریکا پس از اتمام جنگ تحمیلی جنگ فرهنگی را شروع کرد که تمام تلاش خود را در آن به کار گرفت اما داشتن روحیه شهادت طلبی جوانان امروز و دیروز، هیئت ها،ماه رمضان،ماه محرم،ایام فاطمیه ومراسمات دینی مذهبی ومکتب ولایت وشهادت که از ائمه اطهار گرفته شده هجمه فرهنگی را هم خنثی کرد.

رئیس بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد : امروز وقتی در بین مردم قدم می‌زنم ملت و خصوصاً جوانانی به من مراجعه می‌کنند و با التماس و حتی اشک از من می‌خواهند تا به آن‌ها برای رفتن به جبهه مقاومت کمک کنم، دشمن از این روحیه وحشت دارد و جنگ نرم را به راه‌انداخته است؛ ماهواره، شبکه‌های اجتماعی غیراخلاقی، سایت‌های فاسد، اعتیاد به الکل و مواد مخدر را مطرح کردند تا نسل جوان کشور را از دست بدهیم و آن‌ها سدی در برابر خود نداشته باشند، اما مردم کشور ما با این مسائل مقابله کردند و همان طور که در برابر تهاجم ابرقدرت‌های جهان ایستادگی کردیم، در برابر تحریم‌ها نیز با استفاده از اقتصاد مقاومتی ایستادگی می‌کنیم.
این مراسم که با حضور جمعی از مسئولین بسیج وسپاه ونیروی انتظامی وشهرداریبرگزار شد با تجلیل از خانواده معظم شهدای کارگری و مدافع حرم وهمچنین بازدید از غرفه های نمایشگاه به پایان رسید.

نمایشگاه یاد یاران اقتصاد مقاومتی امتداد دفاع مقدس در منطقه 18 دارای 40غرفه می باشد که با همکاری ناحیه مسلم بن عقیل(ع)وبسیج کارگری آماده ی بازدید علاقه مندان شده است.


ارسال نظرات