مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) حاجی آباد گفت: هفته دفاع مقدس فرصت تجدید بیعت با ارزش‌ها و آرمان‌های امام و شهدا و شهیدان امدادگر است.
کد خبر: ۸۷۴۹۸۷۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶
مسیح‌الله مرادی شامگاه چهارشنبه در دیدار با جمعی از رزمندگان دوران دفاع مقدس با بیان اینکه این هفته یادآور رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های سرداران و دلیرمردان هشت سال دفاع مقدس است اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تجدید بیعت با ارزش‌ها و آرمان‌های امام و شهدا و شهیدان امدادگر کمیته امداد است تا نام و یاد این کبوتران خونین‌بال را در دل‌ها زنده‌تر کنیم.

وی افزود: کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در دوران تاریخی و سرنوشت‌ساز ملت بزرگ و فهیم ایران به‌خوبی توانست به‌وظیفه خود عمل کند و با نثار خون مقدس شهدای امدادگر و همه شهدای هشت سال دفاع مقدس نهال کشور آبیاری شد و ثمره این مجاهدت را امروز در کشور شاهد هستیم.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) حاجی آباد با بیان اینکه این نهاد مقدس و یادگار امام راحل(ره) همزمان با آغاز جنگ تحمیلی با ارسال کمک‌های مردمی در خطوط مختلف جبهه ایفای نقش می‌کرد، بیان داشت: امروز همه ما در این مجموعه فرهنگی دنباله‌رو خون مقدس شهدا هستیم و اهداف و راه شهیدان را با جان و دل ادامه خواهیم داد و نخواهیم گذاشت قشر محروم جامعه اسلامی به سمت بیگانگان دست دراز کند و نیازمند به کمک بیگانه شوند.

مرادی با تبریک هفته دفاع مقدس به سرداران و دلاورمردان جبهه‌های حق علیه باطل خاطرنشان ساخت: یادآوری نام و یاد شهدا عبادت است و همه ما مدیون جانفشانی‌های جوانانی هستیم که به امام و مقتدای خویش لبیک گفتند و هر چه امروز داریم به برکت خون مقدس شهداست.

ارسال نظرات