خبرهای داغ:
کد خبر: ۸۷۴۹۸۹۷
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالي

هفته دفاع مقدس، تجلي پرافتخارترين فراز تاريخ زرين ايران اسلامي و يادآور شكوه، عظمت و پايمردي ملت بزرگي است که هشت سال شجاعانه و دليرمردانه و با ايمان و توكل به خداوند متعال و عزم و اراده اي مثال زدنی، در برابر جبهه کفر و استكبار جهاني ايستادگي كرد. روايت گر روزهايي است که خون هاي پاك و مطهر شهداء و رشادت های جوانان برومند اين سرزمين، انقلاب و نظام اسلامي را بیمه کرد و نشان داد که به پشتوانه مردم و در پرتو حاکمیت اسلام و تبعيت از ولايت می توان بر هر دشمني چيره و سخت ترين موانع را از پيش رو برداشت.

36 سال پيش در چنين روزهاي سرنوشت سازي، حضور حماسي رزمندگان سلحشور اسلام در صحنه جهاد مقدس، با اكسير فداكاري ومعنويت در هم آميخت و سرچشمه عزت و سربلندی پایان‌ ناپذیر ملت ایران در امتداد تاریخ قرار گرفت. هشت سال نبرد شرافتمندانه زنان و مردان غيور ايران اسلامي، هيمنه ابرقدرت هاي شرق و غرب را در هم شكست و الگوی کارآمدي از ظلم ستیزی و عزم همگاني يك ملت در دفاع از اصول و ارزشهاي ديني و تماميت ارضي را در مقابل ديدگان جهانيان و ملت هاي آزاده و حق طلب جهان به نمايش گذاشت. دوران شكوهمند پايمردي و دفاع مقدس، ميراث معنوي ارزشمندي است كه در برهه حساس كنوني، توجه دادن نسل جوان به آثار و بركات و دستاوردهاي گرانسنگ آن جهاد عظيم اسلامي و ترويج آرمان ها، ارزش ها و فرهنگ غني ايثار و شهادت به عنوان رمز پيروزي و عامل دوام و بقاء انقلاب اسلامي، مي تواند گره گشاي بسياري از مشكلات اساسي و تضمين كننده عزت، عظمت و اقتدار كشور درعرصه هاي مختلف به ويژه در عرصه مهم توليد و اقتصاد باشد.

فرصت را مغتنم شمرده، ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گلگون كفن ايران اسلامي و اداي احترام به محضر رزمندگان و ايثارگران عزيز و خانواده هاي معظم شهداء ، فرارسيدن سي و ششمين سالگرد حماسه دفاع مقدس را تبريك عرض نموده، توفيق همگان را در راه صيانت از ارزش هاي جهادي و انقلابي و حركت در مسير آرمان هاي امام عزيز(ره) و فرامين رهبري معظم انقلاب(مدظله العالي) از درگاه ايزد يكتا مسألت دارم.


سيد مهدي صادقي
استاندار قم
ارسال نظرات