فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان:

کشوری که قصد تعرض به حریم ایران را دارد با پاسخ کوبنده‌ای مواجه خواهد شد

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: مهم نیست چه کشوری با چه عنوانی چشم طمع به خاک ما دوخته است؛ چراکه هر کشور و منطقه‌ای که این تفکر شوم و پلید را در سر می‌پروراند با پاسخ محکم و کوبنده فرزندان نظام مواجه خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۴۹۹۰۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۳
سردار رضا ترابی امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه هفته دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگاران در بندرعباس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصت بسیار مناسبی برای آشنایی جوانان، نوجوانان و نسل جدید با دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام است و باید با کار در این هفته، پیام دفاع مقدس را به نسل جوان انتقال دهیم تا عظمت و سربلندی پدران و برادران‌ خود را در جهت دفاع از میهن اسلامی‌مان را ببینند و درک نمایند.

وی افزود: ما هیچ وقت طالب جنگ نبوده و نیستیم و به آب و خاک هیچ کشوری چشم طمع نداشته‌ایم اما در طول تاریخ به خصوص پس از انقلاب و در دوران دفاع مقدس ثابت کرده‌ایم مدافعان سرسختی در راه خاک‌مان هستیم و امروز در صورت تجاوز به حریم جمهوری اسلامی ایران، محکم‌تر از گذشته پاسخ دشمنان گستاخ را خواهیم داد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: ما مدافعان بسیار سرسختی در راه ارزش‌های انقلاب هستیم و با تمام هزینه‌هایی که ممکن است برایمان متحمل شود دست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب نخواهیم کشید و از آب و خاک و مرزهای‌مان پاسداری خواهیم کرد.

ترابی بیان داشت: مهم نیست چه کشوری با چه عنوانی چشم طمع به خاک ما دوخته است چراکه هر کشور و منطقه‌ای که این تفکر شوم و پلید را در سر می‌پروراند با پاسخ محکم و کوبنده فرزندان نظام مواجه خواهد شد چراکه هدف ما دفاع از خاک و کیان این مملکت است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار