فرمانده سپاه استان البرز:

در میدان سیاست، اقتصاد و فرهنگ نباید دنباله رو دشمن بود

سردار استاد حسینی گفت: امروز آمریکا، اسرائیل و آل سعود جبهه دشمن را تشکیل داده اند که ما با این افراد مذاکره نخواهیم کرد و در مقابل آنها خواهیم ایستاد و این خط انقلاب، نظام و رهبری است.
کد خبر: ۸۷۴۹۹۱۹
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سردار علی استاد حسینی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه  کرج با تبریک عید سعید غدیر خم و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دوران دفاع مقدس از درخشنده ترین دوران انقلاب اسلامی است و درخشش دفاع مقدس در این است که 8 سال در مقابل همه دنیا ایستادیم و دنیا را به زانو دراوردیم و اگر امروز عظمت،عزت و سرافرازی داریم به برکت دفاع مقدس، رزمندگان و خون شهیدان است .

سردار علی استاد حسینی افزود: مردم عصر پیامبر(ص) که در حادثه غدیر حضور داشتند، قدر دان نعمت ولایت نبودند و حضرت علی (ع) را تنها گذاشتند، اما ملت ایران پس از 1400 سال با دم مسیحایی امام خمینی(ره) به ندای غذیر لبیک گفتند و پای نایب به حق امام زمان(عج) ایستادند و امام را اطاعت کردند و یک بار دیگر شیعه در جهان مطرح شد و اطاعت پذیری از رهبر در جهان تجلی پیدا کرد و حکومت اسلامی ایران شکل گرفت.

وی با بیان اینکه حکومت اسلامی ایران زمینه حکومت جهانی مصلح کل است افزود: ان شاء الله بتوانیم پرچم را به دست صاحب اصلی این جهان بدهیم .

سرار علی استادحسینی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ما در 22 بهمن به پیروزی رسید و دشمنان ما در 25 بهمن حمله خود را به پادگان مهاباد آغاز کردند عنوان کرد: وقتی ما پای پرچم ولایت ایستادیم یزیدیان و کسانی که از نسل بنی امیه بودند نتوانستند تحمل کنند لذا از روز اول پیروزی انقلاب بر ما یورش بردند و جنگ را علیه ایران آغاز کردند.

فرمانده سپاه استان البرز تصریح کرد: مردم کشور ما با تمام سختی های دوران جنگ تحمیلی پای غدیر و ولایت ایستادندو زمانی که  دشمن دید به وسیله کودتا نمیتوانند این ملت را از امام خود جدا کنند نقشه جنگ را برنامه ریزی کردند و یک جنگ تمام عیار بر علیه ملت ما آغاز شد.

وی با بیان اینکه بیش از 36 کشور به صورت مستقیم و ما بقی دنیا به صورت غیر مستقیم وارد نبرد با ایران شدند گفت: در اصل جنگ جهانی در زمان 8 سال دفاع مقدس شکل گرفت.

فرمانده سپاه استان البرز عنوان کرد: ملت ایران نمیخواست زیر بار شرق و و غرب برود، و خداوند عنایت کرد و ما را زیر پرچم ولایت قرار داد و فرزندان غدیر و روح الله نترسیدند و در مقابل دشمن ایستادند و آن مقاومت و ایستادگی رزمندگان ما بود که دشمن را در همان روز های اول به شکست وا داشت.

فرمانده سپاه استان البرز در ادامه گفت: دشمن به دنبال آن بود که 3 روزه خوزستان را بگیرد و در عرض یک هفته تهران را ، در 34 روز اول پشت درب های خرمشهر زمین گیر شد و نتوانست قدمی از قدم بر دارد، صدام از همان روزهای اول شکست خورده بود، آنها تمام تلا ش خود را کردند و جنگ جهانی سوم را بر علیه ملتی که میخواست آزاد باشد آغاز کردند.

وی افزود: مردم ما به فرمان امام (ره)راهی جبهه شدند و زمانی که حکومت لیبرال ها سر کار بود چون اعتقادی به یاری و نصرت خدا نداشتند گفتند نمیتوانیم در مقابل دشمن ایستادگی کنیم و بنی صدر دو بار به امام نامه نوشت که باید خوزستان را رها کنیم و زمین بدهیم تا زمان بگیریم ، اما امام(ره) فریاد برآورد مگر فرزندان ابادان و خرمشهر مرده اند ، مگر فرزندان انقلابی این کشور مرده اند که دشمن بتواند خاک ما را بگیرد لذا با تمام توان مقلدین امام وارد صحنه نبرد شدند و خط سازش را شکشتند و عملیات هایی بعد از عزل بنی صدر انجام گرفت که موجب آزاد سازی خرمشهر شد.

سردار استاد حسینی با بیان اینکه عملیات بیت المقدس عامل آزاد سازی خرمشهر شد تصریح کرد: در زمان آزادی خرمشهر دنیا به شگفت آمد و علی رغم همه نداشتن ها و کاستی ها ما توانستیم بر دشمن غلبه کنیم و خط ایستادگی و مقاومت را پیش گرفتیم و همین ایستادگی و اطاعت از رهبری و نترسیدن از دشمن باعث شد یک وجب از حاکمان پس از 8 سال دست دشمن نماند.

سردار علی استاد حسینی خدا محوری و خدا مداری را به عنوان مبدا اصلی پیروزی بر علیه دشمن دانست و بیان کرد: رزمندگان ما در جنگ تحمیلی با توکل به خداوند وارد صحنه شدند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرده و از نظام اسلامی دفاع کردند بر خلاف لیبرال ها که فقط با داشته های مادی میخواستند اکتفا کنند ما بر خدا توکل کردیم و خداوند هم ما را یاری کرد.

فرمانده سپاه استان البرز ظلم ستیزی و ایستادگی در مقابل استکبار را از شاخصه های خط امام خمینی(ره) دانست و خاطر نشان کرد: زمانی که جنگ بر ما تحمیل شد، رزمندگان این مرز و بوم در خرمشهر با کمترین سلاح و امکانات جنگیدند، و باایستادگی توانستند دشمن را پشت دروازه های شهر نگه دارند.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری در خصوص جهاد کبیر گفت: نباید از دشمن تبعیت کرد و این درسی است که رهبری برای ما مشخص کرده است و در میدان سیاست، اقتصاد، فرهنگ و هنر و دیگر عرصه ها نباید دنباله روی دشمن بود.

وی تبعیت از دشمن را پیروی از مسیر غلط دانست و عنوان کرد: ما خطر های زیادی را در تبعیت نکردن از دشمن پذیرفته ایم که امروز توانستیم از خاک این سرزمین دفاع کنیم، امروز هم اگر در برابر دشمن ایستادگی کنیم میتوانیم خطر دشمن را از سر کشور دور کنیم.

سردار علی استاد حسینی با بیان اینکه ملت ایران مطیع امر رهبری است گفت: افرادی که باب مذاکره با دشمن را باز کرده اند و میگویند ما نمیتوانیم بدون وجود کدخدا در این جهان زندگی کنیم این افراد اعتقادی به خدا ندارد، در صورتی که این آیه صریح قرآن است که از کافرین اطاعت نکنید، چون آنها از ماراضی نمیشوند مگر اینکه ما دست از دین و اعتقادخود برداریم.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه ایستادن در مقابل دشمن خطر های زیادی دارد افزود: با توکل کردن به خداوند و حاضر شدن در میدان و تلاش کردن و راه خود را ادامه خواهیم داد اما سازش نخواهیم کرد.

وی دشمن شناسی را عامل اصلی جهاد کبیر دانست و گفت: امروز آمریکا، اسرائیل و آل سعود جبهه دشمن را تشکیل داده اند که ما با این افراد مذاکره نخواهیم کرد و در مقابل آنها خواهیم ایستاد و این خط انقلاب، نظام و رهبری است.

سردار استاد حسینی حرکت با اخلاص و نیت صحیح را از خصوصیات خط امام دانست و بیان داشت: ما تابع رهبری هستیم و به عنوان مدافعان انقلاب به فرمایشات رهبری توجه داریم و در زمان هایی که رهبری در مورد نفوذ و دشمن سخن میگوید ما پای صحبت رهبری ایستاده ایم.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره پای بندی بر اصول انقلاب گفت : ما منافع فردی و شخصی نداریم و منافع انقلاب و اسلام را برمنافع گروهی و شخصی خودمان ترجیح میدهیم اما متاسفانه بعضی برای رسیدن به دو روز تکیه زدن بر مناسب دولتی و با برای پر کردن شکم خود دست به هر کاری میزنند اما ما در مقابل دشمن تردید نمیکنیم، امروز عده ای نمیخواهند یا نمیخواهند بفهمند که هدف دشمن ریشه کن کردن ملت ما است.

وی قوی بودن در برابر دشمن را از دستورات قرآن دانست و افزود: افرادی که میگویند بودجه نظامی را باید صرف آبادانی کنیم یا نمیفهمند یا خودشان را به نفهمی زده اند در صورتی که قرآن به ما دستور داده است که برای اینکه دشمنان بترسند باید قوی باشیم، آنچه امروز به دشمن جرات نمیدهد که به کشورمان حمله کند توان نظامی و قدرت بازدارندگی ما است و گرنه با لبخند و سازش شر دشمن از سر کشور برداشته نمیشود.

سردار استاد حسینی در پایان اظهار داشت: ما باید هوشیار باشیم و غافلگیر نشویم چون باید مسئله نفوذ را جدی بگیریم و در جنگ سخت و نیمه سخت و نرم باید حواسمان به دشمن باشد و با تبعیت از رهبری و نظام میتوانیم از انقلاب اسلامی دفاع کنیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار