خبرهای داغ:
در سومین روز از هفته دفاع مقدس:

همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در گرمسار برگزار شد+ عکس

به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی با حضور پرشور مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی در گرمسار برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۹۹۵۰
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش پیاده روی بزرگ خانوادگی با حضور پر شور مردم و مسئولان دستگاه های اجرایی این شهرستان برگزار شد.

گفتنی است:این پیاده روی از مبدأ میدان معلم آغاز و در ورزشگاه تختی شهرستان گرمسار پایان یافت.

همچنین در پایان این مراسم به قید قرعه 18 دستگاه دوچرخه و 15 دستگاه کلاه ایمنی موتور سواری به حاضران در مراسم اهدا گردید.

سردار حمید کمالی یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس در حاشیه این پیاده روی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار،ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای اسلام اظهارداشت:ورزش برای جوانان لازم و برای افراد مسن واجب است و باید ورزش را جدی گرفت چرا که سلامت روح و جسم آدمی را تضمین خواهد کرد.

وی با اشاره به برخی بیانات مقام معظم رهبری در این خصوص،خاطرنشان کرد: توسعه ورزش همگانی به وحدت و انسجام ملت کمک خواهد کرد و به نمایش گذاشتن این انسجام و همدلی برای دشمنان رعب وحشت به وجود می‌آورد.

کمالی همچنین تأکید کرد: مشارکت مردم در ورزش های همگانی بسیار موثر خواهد بود.

محمد احمدی مسئول فرهنگی و اجتماعی سپاه ناحیه گرمسار در حاشیه این پیاده روی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در گرمسار اظهارداشت:ورزش های همگانی جهت نشاط مردم جهت تقویت روحیه و سلامت جسم و جان مردم برگزار می‌شود بدیهی است مشارکت عموم مردم همراه با خانواده های خود موجبات وحدت و همدلی خانواده نیز خواهد شد.

وی افزود: ورزش همگانی از جمله پیاده روی در صبح از طرف پزشکان و عالمان دینی نیز به تکرر سفارش شده و تروج آن نیز از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این همایش است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار