همزمان با هفته دفاع مقدس صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی با حضور جمعی از مسئولین و خانواده معظم شهداء در شهرستان بن برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۰۰۶
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدارسیداصغرموسوی ضمن خیرمقدم به حضار و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این مراسم صبحگاه، گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادتها و دلاورمردی های رزمندگانی است که با توکل و اعتماد برخدا جانانه در مقابل دشمن متجاوز ایستادند. در این جنگ هشت ساله نه فقط صدام بلکه تمام شرق و غرب به ایران اسلامی حمله کردند.

در این مراسم امام جمعه شهرستان بن حجت الاسلام میرافضلی نیز اظهار کرد:جنگ صدام علیه مردم و انقلاب اسلامی ایران به علت تضادمنافع استکباری جهان خواران و سرمداران آنها یعنی آمریکای جهان خوار با منافع توده های مختلف مردم جمهوری اسلامی ایران بود.

وی اظهارداشت: صدام به پشتیبانی قدرت های منطقه ای و فرامنطقه ای درشرایطی که نیروهای نظامی و انتظامی به خاطر فرار بعضی از سران ارتش، انسجام خوبی نداشت و رئیس جمهور مملکت هم یک فردخائن و همراه آنها بود، به ایران حمله کرد؛ درحالی که خود عراق به پشتوانه قدرتهای استکباری و تبلیغات رسانه ای آنان به ظاهر قدرت بسیار فراوانی داشت و فکرمی کرد چندروزه می تواند جمهوری اسلامی را ساقط کند.

حجت الاسلام میر افضلی افزود: جوانان پرشور و انقلابی این مرز و بوم با توکل و اعتماد به خدا و با روحیه شهادت طلبی و ایثارگری و از خود گذشتگی، مخلصانه و جانانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل جانفشانی کردند و توانستند سرنوشت جنگ را به نفع جمهوری اسلامی تغییر داده و به جهانخواران شرق و غرب ثابت کردند که با روحیه شهادت طلبی هرگز حتی اجازه اشغال یک وجب از خاک کشور جمهوری اسلامی را نخواهند داد.

در پایان این مراسم از چند تن از خانواده های معظم شهدای هشت سال دفاع مقدس تجلیل به عمل آمد.

ارسال نظرات