همزمان با هفته دفاع مقدس همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۰۲۴
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در شاهرود برگزار شد.

در این همایش بزرگ شرکت کنندگان مسیر چهار راه مدرسه قلعه به سمت پارک شهدای محراب و خیابان کاج تا گلزار مطهر شهدای شاهرود را طی نمودند و در پایان با حضور در گلزار شهدا با شهدا دوران دفاع مقدس تجدید عهد و پیمان نمودند.

در این مراسم که ایستگاه صلواتی و پخش آش به همت تیپ 158 تکاور شهید کشاورزیان برپا شده بود، گروه رزمی کار حوزه بسیج مساجد و محلات علی ابن طالب به سرپرستی سن سی آشوری به اجرای نمایش های رزمی پرداختند.

در این مراسم که مسئولین نظامی و انتظامی و رئیس اداره ورزش و جوانان و معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود و سرپرست تربیت بدنی سپاه شاهرود و بسیج ورزشکاران حضور داشتند ده دوچرخه و قریب به صد جایزه به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا شد.

در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از تصاویر منتخب دوران دفاع مقدس و پشتیبانی مردم از جبهه های نبرد به همت کانون بسیج ورزشکاران شاهرود در جوار گلزار شهدا برپا شد.

این مراسم به همت ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس شهرستان شاهرود برگزار که با استقبال هزاران نفر از خانواده های شاهرودی برگزار گردید.

 
 عکاس: حمیدرضا ناظمی
ارسال نظرات
پر بیننده ها