در گرامیداشت هفته دفاع مقدس کوهپیمایی بسیجیان جوانه های صالحین پایگاه شهید مطهری حوزه بسیج روستایی عشایری کربلا بسطام برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۰۳۵
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در بزرگداشت هفته دفاع مقدس و اختتامیه طرح جوانه های صالحین پایگاه شهید مطهری روستای ابرسج، برنامه کوهپیمایی تا آبشار روستای ابرسج با حضور 90 نفر از بسیجیان حلقه های صالحین نوجوانان و جوانان برگزار شد.

در این برنامه بسیجیان ابتدا در سوله صالحین شهر بسطام اجتماع و اختتامیه طرح جوانه های صالحین را برگزار نمودند که در این برنامه سرهنگ پاسدار حسینعلی محمدی فرمانده حوزه بسیج روستایی عشایری بسطام در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به اجرای طرح جوانه های صالحین این طرح را در راستای ارتقا سطح معرفتی بصیرتی تربیتی و آموزشی و علمی بسیجیان حلقه های صالحین عنوان کردند و از دست اندرکاران این برنامه تقدیر و تشکر نمودند.

سپس بسیجیان به روستای ابرسج اعزام و مسیر گلزار شهدا تا آبشار این روستا را پیاده روی و کوهپیمایی نمودند و یاد و خاطره امام راحل و شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم را گرامی داشتند.

عباسعلی سلمانی فرمانده پایگاه شهید مطهری ابرسج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اهداف این برنامه گفت: این برنامه در راستای تقدیر و تشکر از شرکت کنندگان در طرح جوانه های صالحین و حفظ و انسجام بسیجیان عضو حلقه های صالحین برگزار شد که در طول تابستان این عزیزان در کلاس های مختلف جوانه های صالحین حضور فعال داشتند و با روحیه ای مضاعف سال تحصیلی را شروع خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها