خبرهای داغ:
حمیدرضا پوربافرانی
نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی
یادواره 46 شهید روستای کجان ،خاروان ، صالح آباد و شهدای مدافع حرم با اقشار مختلف مردم برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۵۰۰۵۳
|
۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام حسینی پناه مدرس حوزه علمیه قم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس را ادامه راه و تداوم نقش شهدا عنوان نمود و گفت :دفاع مقدس یک جنگ معمولی نبود و ملت شهید پرور ایران در حفظ و اعتلای نظام مقدس اسلامی و حراست از عزت و شرف این مرزو بوم همیشه آماده ایثارگری و جانفشانی هستند.

وی افزود : شهدای ما با غلبه بر هواههای نفسانی توانستن بر نفس خود قدم گذاشته و در دفاع از ارزش ها و آرمانهای انقلاب اسلامی قدم برداشتند.

حجت السلام حسینی پناه در پایان بیان داشت : شهدا توانستند قدم خود را در کوی حق تعالی بردارندو به مقام عند ربهم یرزقون نائل شوند .

شهدا با خدا معامله کردند

احمد سالک کاشانی از اعضای جبهه پایداری در این مراسم ضمن قدردانی از ایثارگری و جانفشانی شهدا در هفته دفاع مقدس گفت: افتخار می کنم که در جمع خانواده های شهدا و ویادواره ها حضور دارم .

نماینده اصفهان در مجلس شورای اسلامی هفته دفاع مقدس را هفته ایثار، ازخودگذشتگی ، آفریننده ارزش های انسانی و اسلامی و جمیع خصلت های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس عنوان نمود و افزود : در کتاب آسمانی که برای ما برنامه زندگی بیان شده ، خداوند متعال می فرمایند مومنانی هستند که با خدا معامله می کنند و جان ومالشان که نعمت خداست راهبرد مهم به جریان می اندازند.

وی با اشاره به آیات نورانی سوره فتح به منعم بودن خدا بیان کرد و شهادت را بزرگترین نعمت خدا به مومنانی که در راهش جانفشانی می کنند بر شمرد.

حجت الاسلام سالک بیان داشت : شهدا راه رسیدن به مقام شهادت را در سبیل الله یعنی نبرد در راه خدا طی کردند و برسفره خدا ، سعادتمند و جاویدان شدند.

وی شهدا را چون قطره بارانی که برای رسیدن به اقیانوس تلاش می کشد بیان کرد و گفت : انسانی که با خدا معامله کرده است تلاش می کند به خدا برسد وقتی این میسر شد همیشه سعادتمند و جاویدان و زنده خواهد ماند و مرگی برای او تصور نمی شود .

نماینده اصفهان شهادت را بزرگترین افتخار جامعه بشریت نامید و از نعمت های بزرگ خدا دانست و بیان کرد :مقام شهادت نصیب کسانی می شود که با خدا معامله کرده باشند و باب شهادت هم بسته نیست.امروز شهدای حرم اهل بیت (ع) ما باب جدیدی را برای آزادی فلسطین، را گشوده اند.

گفتنیست در پایان مسئولین و مردم با اداي احترام در مزار شهدای کجان، با آرمان هاي والاي شهداي گرانقدر، امام شهداء و منويات مقام معظم رهبري(مدظله العالي) تجديد ميثاق نموده و با نثار فاتحه و اهداي گل، ياد و خاطره شهداي دفاع مقدس را گرامي داشتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها