خبرهای داغ:
همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس صورت گرفت:
همزمان با هفته دفاع مقدسدیدار مسئولین شهرستان بوئین زهرا با امام جمعه این شهر صوت گرفت.
کد خبر: ۸۷۵۰۱۰۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس جمعی از مسئولین شهرستان بوئین زهرا با امام جمعه این شهر دیدار کردند.
در این دیدار حجت الاسلام محمد همایون زرینه امام جکعه بوئین زهرا، با بیان اینکه منافقان
دائما بر این گفته باطل خود می‌دمند که دفاع مقدس چیزی جزء خرابی و ویرانی برای کشور نداشته است و فقط باعث تحریک احساسات جوانان ما شد، گفت: دفاع مقدس برای ما عزت بوجود آورد و افتخاری برای ما آفرید که از محاسبه ما خارج است.
وی ادامه داد: دفاع مقدس تنها جنگی بود که ایران اسلامی با ایستادگی و مقاومت جوانان خود نگذاشت حتی یک وجب از خاک این کشور تصرف شود، در حالی که ما نه تجهیزاتی در اختیار داشتیم و نه نیروی انسانی قوی ئ کارآزموده ای و این در 200 سال اخیر تاریخ کشور بی سابقه است.
حجت الاسلام زرینه با اشاره به اینکه آیه 216 سوره بقره تکلیف را بر همگان مشخص کرده است که بر شما واجب گشته است اگرچه شما از آن کراهت دارید ولی بدانید خیر و صلاح شما در این است افزود: تن پروری، راحت طلبی، رفاه طلبی عواملی هستند که همیشه مورد مذمت اسلام بوده اند و باعث شده اند که انسان از کارزار جنگ فرار کند.
امام جمعه شهر بوئین زهرا دفاع مقدس را از افتخارات عظیم ایران اسلامی برشمرد و ابراز کرد: امروز ما عاقبت آنهایی را که تسلیم دشمن شدند را ببینیم که نه از فرهنگ نه از اقتصاد و نه از امنیت کافی برخوردارند و عملا سرسپرده آمریکا هستند.
2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها