خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین عنوان کرد: دشمنان به دنبال دوقطبی کردن جامعه و برگرداندن توجهات از معضلات اصلی جاری در اجتماع هستند.
کد خبر: ۸۷۵۰۱۱۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سردار محمد شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج)  استان قزوین درنشست بصیرتی که به مناسب هفته دفاع مقدس در مسجد امام خمینی غیاث آباد شهر قزوین  برگزار شده بود، در جمع نماز گزاران اظهار کرد: ما جنگ را با سلاح ها و ادوات نظامی نبردیم، ما با نثار جان بهترین فرزندانمان در این سرزمین به پیروزی رسیدیم.

وی افزود: نزدیک به 300 هزار جوان، پیر و نوجوان این سرزمین جانشان را تقدیم کردند که دشمن بر ما پیروز نشود، میلیون‌ها پدر و مادر دوری فرزندانشان را به جان خریدند که شادی و شعف دشمن را نبینند، بیش از 60هزار نفر نیز از این فرزندان که هرکدامشان امید های خانواه و سرزمینشان بوده اند هنوز هم هیچ نامی و اثاری از آنها نیست .

شاهرخی تصریح کرد: آیا ما در قبال شهدایمان مسئولیتی نداریم؟ امری متوجه ما هست؟ در این زمان تکلیفمان چیست؟ نسبت به فرزندانمان تکلیفمان چیست؟  این انقلاب که با هزینه سنگین الان برای حفظ آن تکلیفی داریم یا نه؟

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) تبیین کرد: بعد از شکستی که دشمنان ما پس از 8 سال مقابله با ایران داشتند آیا از دشمنی خود دست برداشته اند؟  بدیهی است که دشمنی دشمنان همواره ادامه دارد.

وی افزود: گرامیداشت هفته دفاع مقدس مهمترین پیامی که دارد این است باهماندیشی به توافقی برسیم مبنی بر اینکه امروز برای دفاع از انقلاب چه کنیم؟

شاهرخی با بیان اینکه ملت ایران از محبتش نسبت به این نظام و رهبر و انقلاب دست بر نداشته است اذعان کرد: ما باید در گرامیداشت هفته فاع مقدس به این که تکلیف ما در این زمان چه هست پاسخ دهیم  و جوابی برای آن داشته باشیم و بر اساس آن جواب حرکت کنیم، با این روند مطمئن باشیم که توطئه ها خنثی خواهد شد.

وی متذکر شد: دشمن برای ایجاد تفرقه در هر مقطع زمانی یک گروهی ایجاد می‌کند و هر گروه هم به سازی تفرقه می‌زند، با آگاهی و بصیرت باید از افتادن در دام این جریانات تفرقه افکن بپرهیزیم.

این مسئول بیان کرد: گروه ها و جریانات مختلفی ایجاد می‌شود و هر کدام با واژه های مقدس سعی می‌کنند جای پا باز کنند وقتی تفرقه ایجاد شود بستر برای نفوذ ایجادخواهد شد، نفوذی که بیرق  و پرچم ندارد و خودش را طرفدار ارزشهای انقلاب اسلامی عنوان می‌کند ولی در عمل اقدامی برای پیاده کردن این ارزشها ندارد.

وی اضافه کرد: دشمن تلاش دارد جامعه را به سمت دو قطبی شدن ببرد و فکر مردم را از مسائل اساسی دور کند، مواظب باشید شما که دل در گرو این انقلاب دارید در دامی که این  گروه های تفرقه افکن ایجاد می‌کنند گرفتار نشوید، زیرا این جریانات هیچ کدام در راستای اهداف انقلاب نیستند.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت موضوع جوانان خصوص جوانان گفت: اگر جوان را از خدا و  معنویت  دور کنند و ارزشهای والای انسانیت  را از او بگیرند مانند کسی است که در لجنزار زندگی می‌کند و فقط دلخوش به این است که زنده است و ذیگر به اینکه  در کجا و چگونه و به چه نیتی زندگی می‌کند فکر نخواهد کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها