تبعیت از رهبری، معنویت و وحدت ملی عوامل پیروزی در دوران دفاع مقدس بود

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه مراغه در همایش پیاده روی هفته دفاع مقدس، گفت: تبعیت از رهبری، معنویت و وحدت ملی عوامل پیروزی در دوران دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۸۷۵۰۱۲۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی افزود: وجود فرهنگ عمیق ایثار و شهادت، تبعیت خالصانه از رهبری حکیمانه و امام گونه امام راحل در کنار پشتیبانی ملت ایران از رزمندگان موجب بهم خوردن معادلات و تحلیل های دشمن در دوران دفاع مقدس شد.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب، با تجربه شکست در جنگ سخت در دوران دفاع مقدس، در حال حاضر به دنبال ضربه زدن و تضعیف وحدت ملی و باورها و اعتقاد مردم و از بین بردن فرهنگ و روحیه ایثار و شهادت در بین جوانان است.

سامی تصریح کرد: نظام سلطه در راستای تضعیف اتحاد موجود بین مردم و مسئولان، از ابزارهای فرهنگی و اجتماعی از جمله رسانه ها و فضای مجازی استفاده می کند.

وی اظهار کرد: دشمن می خواهد ملت ایران اسلامی را مردمی رفاه طلب معرفی کرده و از تبعیت خالصانه از ولایت فقیه و فرهنگ و ارزش های اسلامی و انقلابی دور کند.

فرمانده سپاه مراغه، بیان داشت: فتنه ها و توطئه های طراحی شده دشمن و جنگ های نیابتی که از سوی مزدوران منطقه ای نظام سلطه تاکنون نتوانسته خللی در مسیر نظام مقدس اسلامی ایجاد کند چراکه ملت ایران گوش به فرمان رهبر به عنوان راهنمای راه مسیر انقلاب و اسلام ناب محمدی(ص) دارد.

وی ادامه داد: باور ملت انقلابی ایران، عدم اعتماد به قدرت ها و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی بوده و مذاکره با آنان نیز این عدم اعتماد را از بین نخواهد برد.

رضا سامی گفت: توجه و همت بیشتر مردم و مسئولان در راه اجرای اقتصاد مقاومتی، باور به ظرفیت جوانان این مرز و بوم و عدم هراس از هیاهوی توخالی دشمنان، راه مقابله با تهدیدها و تحریم های پوشالی غرب و نظام سلطه است.

در این همایش به 37 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی از سوی ستاد برگزاری آیین های گرامیداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان اهدا شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار