همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس برنامه های ویژه فرهنگی و یادواره شهدا شهدای راه اسلام و خصوصا شهدای کربلا سلام کرده و با آنان حرف می زنیم و توسل می جوییم.
کد خبر: ۸۷۵۰۱۴۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، نماینده ولی فقیه در ناحیه طارم استان زنجان درمراسم یادواره شهدا روستای " سانسیز"  ضمن تبریک هفته امامت و ولایت خدمت ملت شریف ایران اسلامی با اشاره به مقام شهدا گفت: در روایت آمده است بالاتر از هر نیکی نیکوتری هست مگر شهادت که هرگاه شخصی شهید شود بالاتر از آن خیری متصور نیست بنابراین تنها شهید است که آرزو می کند به دنیا بیاید و دوباره شهید شود.

حجت الإسلام " محبعلی احدی"  افزود: شهید هفت ویژگی اعطایی از جانب خداوند متعال دارد از جمله آنها اولین قطره خونش است که موجب آمرزش گناهانش می شود ، معطر به خوش بوترین عطرها می شود ، به لباسهای بهشتی آراسته می شود ، جایگاه خود را در بهشت مشاهده می کند ، اجازه سیر و گردش درتمام نقاط بهشت به او داده می شود ، پرده ها کنار رفته و به وجود خدا نظاره می کند.

وی اظهار داشت: هیچ قطره ای در نزد خداوند متعال محبوب تر از قطره خونی که در راه او ریخته می شود نیست بنابراین در روز قیامت شهید سلاح به دست با لباس رزم و بوی خوش به صحنه می آید و فرشتگان به او سلام و درود می فرستند.

حجت الإسلام والمسلمین " احدی " بابیان اینکه شهدا نه تنها نام و آثار کارهایشان زنده و باقی است، تصریح کرد: شهدا یک زندگی واقعی و برزخی دارند زندگی که در آن رزق شادی و بشارت است زندگی در جوار رحمت خدا که در آن حزن و ترس وجود ندارد.

نماینده ولی فقیه ناحیه طارم خاطر نشان کرد : حضرت علی(ع) با داشتن ده ها فضیلت اختصاصی در جنگ احد ناراحت بود که چرا به شهادت نرسیده است تا اینکه مژده شهادت در آینده را از پیامبراسلام دریافت نمود.

گفتنی است، مراسم یادواره شهدا روستای " سانسیز"  با حضور اهالی و شورای اسلامی، خانواده شهدا، بسیجیان و سایر مسئولین ادارات شهرستان طارم در محل مسجد امام سجاد(ع) این روستا برگزار شد.

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات