فرمانده بسیج حضرت مهدی(عج)مهدی‌شهر گفت:‌ معنویت و اخلاص رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سبب پیروزی حق علیه باطل شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۱۷۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
به گزارش خبرگزاري بسيج در مهديشهر، فرمانده بسیج حضرت مهدی(عج)مهدی‌شهر در حاشیه این برنامه در جمع بسیجیان با اشاره به اهمیت این برنامه و ضرورت‌های لازم برای آشنایی نوجوانان و جوانان با برنامه‌های نظامی اظهار داشت: آمادگی نظامی بسیجیان سبب سرعت بسیجی در اجرای برنامه‌ها و رویارویی با حادثه‌ها می‌شود.

محسن مرادی تصریح کرد: هدف از اجرای برنامه‌های راهپیمایی تاکتیکی و رزم شبانه تمرین و آمادگی نظامی برای همه نسل‌ها در جامعه است.

وی افزود: با حضور و شرکت در این برنامه‌ها باید بتوانیم سرباز خوبی برای امام خامنه‌ای، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت باشیم.

مرادی با بیان اینکه باید با خلوص نیت در این برنامه‌ها قدم گذاشت گفت: معنویت و اخلاص رزمندگان هشت سال دفاع مقدس سبب پیروزی حق علیه باطل شد.

فرمانده بسیج حضرت مهدی(عج) مهدی‌شهر با اشاره به علت و چرایی راهپیمایی‌ها و رزم شبانه افزود: رزم شبانه یکی از تاکتیک‌هایی است که فقط در جنگ هشت سال دفاع مقدس پا گرفت و هیچ ارتش کلاسیک دنیا عملیات شبانه ندارند.

وی تصریح کرد: در دفاع مقدس رزمندگان با عملیات‌های شبانه خط‌شکنی کردند و از طریق عملیات‌های شبانه دشمن را غافلگیر کردند و پیروز شدند.

به گفته مرادی، رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس بهترین الگو برای نسل جوان و نوجوان امروز در همه زمینه‌ها هستند.

براساس اين گزارش؛ به مناسبت هفته دفاع مقدس، راهپیمایی تاکتیکی و رزم شبانه با حضور جمعی از بسیجیان پایگاه شهرک انقلاب در مهدی‌شهر برگزار شد.

بسیجیان مهدی‌شهری در این راهپیمایی ضمن پیاده‌روی در شب و استقرار موقت در محل‌های از پیش تعیین‌شده؛ آمادگی خود را برای رویارویی و مقابله با تهدیدات و خطرات در شب به نمایش گذاشتند.

انفجارات و عبور از موانع از جمله برنامه‌های راهپیمایی تاکتیکی و رزم شبانه در مهدی‌شهر بود.

این برنامه به همت پایگاه مقاومت بسیج حسن ابن علی(ع) و با همکاری حوزه مقاومت بسیج حضرت مهدی(عج) مهدی‌شهر با حضور جمع کثیری از بسیجیان به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها