خبرهای داغ:
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم، سبک زندگی مؤمنانه را بهترین درس از فرهنگ و مکتب غنی دفاع مقدس توصیف کرد.
کد خبر: ۸۷۵۰۲۰۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶
سبک زندگی مؤمنانه، بهترین درس از فرهنگ دفاع مقدس است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: رزمندگان ما در پرتو ایمان و اخلاص الهی بود که بر دشمن بعثی که دنیا آن‌ها را حمایت می‌کرد، پیروز شدند و از کیان و آب‌وخاک ما به‌خوبی دفاع کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: بی‌شک ما با تداوم روحیه اخلاص، ایثار و مقاومت برگرفته از حماسه دفاع مقدس می‌توانیم کماکان در برابر دشمنان اسلام و انقلاب، عزتمندانه ایستادگی کنیم. هیچ زبانی قادر نیست بیان کند آنچه را که آن روزها در کشور ما اتفاق افتاد. کما اینکه ما شاهد این معنا هستیم که هیچ دوربینی در آن روزها نتوانست زیبایی‌های دفاع مقدس را به معنای واقعی به تصویر بکشد.

وی خاطرنشان کرد: حقیقتاً اگر بخواهیم شاخص‌ترین ارزش‌های آن روزها را فهرست‌وار بگوییم، می‌توانیم به چند شاخصه مهم همچون ایمان رزمندگان و شهدای ما، جانبازان و ایثارگران و آزادگان ما در خط مقدم جبهه و نیز اراده و پایمردی و مقاومت مردم ما در پشت جبهه‌ها اشاره‌کنیم.

اسکندری با بیان این‌که رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس با اخلاص و کار خدایی به حفظ و حراست از ارزش‌ها و مملکت اسلامی اقدام کردند، افزود: آن سلحشوری‌ها، رشادت و بی‌باکی‌ها و نترسیدن از کید دشمن از دیگر شاخصه‌های مهم روحیه ایثارگری ملت ایران بود، ضمن آن‌که باید از عنصر وحدت، همدلی و تعاون ملت در روزهای حماسه و دفاع یاد کرد و از آن برای امروزمان الگوبرداری نمود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها