خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان:

واکاوی جهاد کبیر در ابعاد اقتصادی و فرهنگی، باید مورد جدیت قرار گیرد

سردار سلیمانی در سالگرد فاجعه منا و یادواره شهید منا شهر گلدشت نجف آباد حاج بهرام بهرامیان به ابعاد توطئه های جدید دشمن در بعد فرهنگی و اقتصادی اشاره کرد و گفت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب بر جهاد کبیر تأکید کرده اند بر همه ما فرض است که با جدیت در این عرصه وارد شویم.
کد خبر: ۸۷۵۰۲۲۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد؛ در سالگرد فاجعه غمبار منا و شهادت بیش از 464 نفر از حاجیان ایرانی، یادواره شهید منا حاج بهرام بهرامیان در مسجد رضا شهر گلدشت نجف آباد با حضور جمعی از مسؤولین و فرماینده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان برگزار شد.

غلامرضا سلیمانی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان، در یادواره گفت: حادثه منا، اولین و آخرین جنایت این شجره خبیثه ملعونه نیست.

وی با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس، و ارتباط ابعاد این تهاجم به آل سعود افزود: در بررسی اسناد محرمانه ای درباره جنگ تحمیلی، آل سعود یکی از گردانندگان اصلی تجاوز رژیم صدام به میهن اسلامی است که میلیاردها دلار در اختیار صدام قرار داد و در حمله صدام به کویت بعد از شکست از ایران، باز ریال های سعودی نقش اساسی را داشتند.

شجره خبیثه آل سعود ریشه در سقیفه بنی ساعده دارد

سردار سلیمانی با اشاره به جنایات آل سعود در منطقه تصریح کرد: رژیم کودک کش و وحشی آل سعود که بی رحمانه ترین جنایات را با مجهزترین سلاح ها که تنها در اختیار ابرقدرت های جهان قرار دارد، به قتل عام کودکان و زنان شیعه یمن و بحرین و دیگر کشورهای اسلامی پرداخته است که تمام این جنایات از خصومت آل سعود نسبت به جهان اسلام است.

وی درباره شکل گیری نحله های انحرافی و تکفیری در کشورهای اسلامی منطقه بیان داشت: این گروه ها بر اثر سرمایه گذاری آل سعود در مدارس وهابی و به کار گرفتن جوانان کم شعوری بود که سرمایه اصلی اش در طول دهه های گذشته، از بزرگترین سرمایه مسلمانان که در دست آل سعود حبس شده، تأمین شده است.

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: بده و بستان هایی که در منطقه بین آل سعود و استکبار جهانی شاهد هستیم از طرفی به منظور محو مقاومت در فلسطین و لبنان از سر راه اسرائیل و از سوی دیگر محو قدرت اول منطقه، یعنی ایران است که طبق اسناد به دست آمده سعودی ها در ماه های گذشته چندین مرتبه از آمریکا خواسته اند که با سرمایه آنها به ایران حمله نظامی کند.

وی در ادامه بیان داشت: این جنایات های آل سعود ریشه در سقیفه بنی ساعده دارد آنجا که امامت را غصب کردند و مسیر حکومت علوی منحرف شد و به دست بنی امیه افتاد و امروز آل سعود از همان شجره اشرافی بنی امیه است که با منابع خدادادی مسلمانان، بیشترین خریدهای نظامی برای استفاده علیه کشورهای اسلامی انجام می دهد.

جهاد کبیر فرض امروز ما در میدان جهاد اقتصادی و فرهنگی است

سردار سلیمانی در ادامه با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس و دستاوردهای آن گفت: پایمردی، ایمان و پیروی از ولایت رزمندگان در طول 8سال دفاع مقدس نقشه صهیونیستی را که بر علیه انقلاب اسلامی توسط صدام و کشورهای عربی طراحی شده بود، شکست خورد و دشمن برای جبران شکست جنگ های نیابتی علیه ما راه انداخت که این بار تدابیر رهبر مقام معظم انقلاب با شکست مواجه شدند.

وی در ادامه بیان داشت: امروز دشمن از لحاظ جنگ های نظامی و امنیتی شکست خورده، چون مکتب عاشورا در دوران دفاع مقدس به ما درسی داد که بار دیگر صحنه عاشورا بازسازی شد و دستاوردهای فراوانی از مکتب عاشورا در این دفاع 8ساله به دست آمد از آن جمله خلق مکتب دفاعی و امنیتی، امنیت پایدار، تکمیل گفتمان انقلاب اسلامی، باور می توانیم، صدور انقلاب، شکسته شدن ابهت ابرقدرت ها است.

سردار سلیمانی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره جهاد کبیر، افزود: امروز دشمن وارد فاز جدیدی از حمله به این نظام شده است و همان گونه که رهبر معظم انقلاب تأکید کردند، برای ما فرض است که که نقشه دشمن را بشناسیم و دقیق رصد کنیم به خصوص در نهادهای فرهنگی و مجموعه هایی که دشمن مترصد سوء استفاده است و به گونه ای عمل نکنیم که تکمیل کننده نقشه دشمنان باشیم.

مولفه های اصلی جهاد کبیر، ولایت فقیه، تفکر جهادی و وحدت است

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان درباره دیگر ابعاد جهاد کبیر بیان داشت: مانند دوران دفاع مقدس با تفکر جهادی تحت مدیریت ولایت فقیه با اتحاد و امید به پیروزی، امید به اینکه نوار پیروزی های انقلاب اسلامی را به طول مستمر شاهد خواهیم بود، در صحنه اقتصادی و فرهنگی که با جنگ نرم علیه ما در حال جریان است.

حضور جدی در عرصه جهاد کبیر، همان تداوم راه شهدا است

وی در ادامه تصریح کرد: در جنگ اقتصادی و فرهنگی در جهاد کبیر، دشمن مرموزانه تلاش می کند ما را به اطاعت خودش فراخواند به خصوص بعد از مذاکرات در راهبرد نفوذ همان گفتمانی را در پیش گرفته که هیچ راهی جز سازش و تعامل با دشمن نیست و ایران به عنوان الگوی کشورهای اسلامی باید بیش از گذشته هوشیار باشد و امروز تداوم راه شهیدان حضور جدی در عرصه جهاد کبیر است.

در پایان این مراسم از خانواده این شهید ا اهداء لوح تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات