با حضور 133 چوخه‌کار نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی کشتی باچوخه استانی در قوچان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۲۴۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
عباسعلی معتمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، اظهار داشت: نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی کشتی با چوخه استانی گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید یوسف کلاهدوز با حضور 133 چوخه‌کار در سالن ورزشی معلم این شهرستان برگزار شد.
 
 وی با بیان اینکه این برنامه به همت سپاه ناحیه قوچان، هیأت کشتی با چوخه و اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد، گفت: مهم‌ترین هدف از برگزاری این دوره از مسابقات ارتقای سطح کشتی با چوخه در استان به‌ویژه این شهرستان بوده که به‌عنوان مهد کشتی و پرورش قهرمانان و پهلوانان در ایران شناخته می‌شود.
 
رئیس هیأت کشتی باچوخه قوچان تصریح کرد: روز گذشته وزن‌کشی کشتی‌گیران انجام و مسابقات صبح امروز با حضور مسؤولان از جمله امام جمعه و فرماندار شهرستان به‌طور رسمی افتتاح شد که به‌ احتمال‌ قوی تا ساعت 20 امشب ادامه دارد.
 
معتمدی با بیان اینکه شرکت‌کنندگان در این مسابقات در پنج وزن به روی تُشک رفته و با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت، بیان کرد: 49 نفر در وزن 66 کیلوگرم، 24 نفر در وزن 74 کیلوگرم، 31 نفر در وزن 84 کیلوگرم، 20 نفر در وزن 96 کیلوگرم و 9 نفر در وزن مثبت 96 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
 
وی یادآور شد: کشتی‌گیران از شهرستان‌های قوچان، شیروان، فاروج، بجنورد، گرمه، چناران، مشهد، درگز، فریمان و توابع قوچان در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها