خطیب جمعه موقت میناب با بیان اینکه رزمنده های دفاع مقدس را استوانه های امنیتی جامعه هستند گفت: رزمنده های دفاع مقدس نباید مورد بی مهری های سیاسی قرار گیرند.
کد خبر: ۸۷۵۰۲۵۱
|
۱۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه امام سجاد(ع) حجت الاسلام و المسلمین حسن زارعی امام جمعه موقت میناب در خطبه های نماز جمعه امروز در جمع نمازگزاران مینابی گفت: بسیج مظهر عظمت و شکوه در عرصه های جهادی و امنیت در منطقه است.

امام جمعه موقت میناب بیان داشت: سعادتمندی و امنیت جهان امروز مرهون جانفشانی و مجاهدت های شهید فهمیده های عرصه ایثار و مقاومت است و فرهنگ شهید فهمیده ها باید به نسل جوان و امروز جامعه دینی متبلور و پربارتر انتقال یابد.

حجت الاسلام زارعی رزمنده های دفاع مقدس را استوانه های امنیتی جامعه و از ارزشمند ترین چهره های صحنه های ایثار و مقاومت دانست و تصریح کرد: بی مهری به چهره های دفاع مقدس ناشکری به نعمات خداوندی در جامعه است و نباید در بازی های سیاسی چهره های ماندگار دفاع مقدس مورد بی مهری سیاسی قرار گیرند.

وی با اشاره به شایعه هایی مبنی بر حذف درس زندگی شهید فهمیده از کتب درسی افزود: حذف درس شهید فهمیده بعنوان یک عنصرترویج کننده شهادت طلبی کار اشتباهی است و باید در یک اقدام فوری از سوی متولیان تعلیم و تربیت اصلاح شود.

وی ترویج فرهنگ جهاد و شهادت به نسل امروز از اهداف مهم اقشار فرهنگی جامعه دانست و بیان داشت: متولیان تعلیم و تربیت هر گونه اهدافی را که منجر به زدودن و کمرنگ نمودن فرهنگ جهاد و شهادت در جامعه می شود با هوشمندی و رصد کامل بر موضوع جهت خنثی سازی اهداف شوم دشمن بعنوان یک رزمنده در جبهه فرهنگی اقدام کنند.

حجت الاسلام زارعی قوی شدن به تجهیزات ایمان و روحیه شهادت طلبی و جهادی را از اصول امنیت داخلی و عزتمندی در چهارچوب شعائر دینی در برابر تهاجم های دشمن در عرصه های مختلف برشمرد و اظهار داشت: روحیه شهادت طلبی و جهادی توان قدرتی و حمایتی ملت در مقابله با استکبار است.

خطیب موقت جمعه میناب با اشاره به روز بازنشسته ها گفت: بازنشسته ها بعنوان اهرم و اصول عملیاتی بهترین تجربه علمی و راهبردی برای عرصه کار و تلاش در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه فرهنگ بسیجی اصول عقیدتی و آرمانی جهان اسلام است اذعان داشت: تا یوم الهذا به عظمت و عزت این ملت امروز ایران اسلامی به جهت داشتن روحیه بسیجی و ملی در دنیا پیدا نشده است.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات