کشف ۲ هزار و ۷۶۰ لیتر مشروبات الکلی در فرهنگ شهر میناب

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب از کشف ۲ هزار و ۷۶۰ لیتر مشرویات الکلی دست ساز در مجتمع مسکونی “فرهنگ شهر ” این شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۸۷۵۰۲۶۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان؛ حبیب الله سهرابی در حاشیه کشف مشروبات الکلی روز جمعه به خبرنگار میناب جنوب گفت: طبق شناسایی و بررسی های انجام شده توسط تیم اطلاعاتی کارگاه ساخت و ساز مشروبات الکلی دست ساز در یک اقدام اطلاعاتی و عملیاتی در یک منزل مسکونی در مجتمع مسکونی "فرهنگ شهر” میناب منهدم شد.

وی افزود: طی یک اقدام عملیاتی توسط ضابطین بسیجی سپاه میناب علاوه بر کشف ۲ هزار و ۷۶۰ لیتر مشروبات الکلی از نوع دست ساز مقادیری تجهیزات و وسایل ساخت مشروبات الکلی نیز در این کارگاه کشف و ضبط شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب اظهار داشت: از آنجایی که ساخت و مصرف مشروبات الکلی دست ساز در شهرهای جنوبی رواج یافته و به شدت سلامت مردم به خصوص جوانان را تهدید می کند تیم اطلاعاتی سپاه میناب با اشرافیت کامل بر هر گونه اقدامی که منجر به آسیب فردی و اجتماعی در شهرستان می شود برخورد می کند.

سرهنگ سهرابی تصریح کرد: پدیده شوم مشروبات الکلی نه تنها خانواده ها را از هم دور می کند بلکه مضرات جانی و روحی و روانی سوئی را می تواند در جامعه از خود به جای بگذارد .

وی اظهار داشت: با افرادی که با هدف فروش و ترویج پدیده شوم مواد مخدر و مشروبات الکلی در شهرستان فعالیت می کنند برخورد قانونی می شود.


ارسال نظرات