خبرهای داغ:
مشاور فرهنگی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
مشاور فرهنگی مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیجیان همانگونه که در دفاع مقدس نقش آفرینی کردند می‌توانند در جنگ نرم نقش بسزایی داشته باشند.
کد خبر: ۸۷۵۰۲۸۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین به همت معاونت سیاسی حوزه های مقاومت بسیج ناحیه امام حسن مجتبی(ع) نشست روشنگری و تبیین دستاورد های انقلاب اسلامی در حسینیه شهید مطهری برگزار گردید.

دکتر محمود محبوبی مشاور فرهنگی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این مراسم اظهار کرد: بسیجی با بصیریت و در خط  رهبری و ولایت  است، بسیجیان با بصیریت و تبیعت محض از مقام عظمای ولایت و نیز با بصیریت و هوشیاری راه را برای دشمنان نظام ناهواره کرده و همواره باید مراقب نفوذ دشمن باشند.

وی افزود: بسیج امروز نقش  خطیر و بسزایی در زمینه روشنگری احاد جامعه در زمینه سوالات وشبهات  استکبار ستیزی دارد و باید نقش خود را به نحو مطلوبی ایفاکند.

وی ادامه داد: بسیجیان همانگونه که در دفاع مقدس نقش آفرینی کردند می‌توانند در جنگ نرم  نقش بسزایی داشته باشند.

محبوبی تصریح کرد: اغلب جنگ هایی که بین کشور ها به وجود آمده به منظور کشور گشایی و تجاوز به کشورهای دیگر اتفاق می‌افتد، این درحالی است جنگ در ایران به خاطر دفاع از ارزشها و حفظ اسلام بود.

این کارشناس اذعان کرد: جنگ ما در زمان امام معصوم جنگ ابتدایی است، ولی در زمان غیبت امام معصوم جنگ ما دفاعی است و اکنون هم جنگ ما در دسته جنگ دفاعی فرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان ما به دنبال نفوذ در کشور هستند، در دوران نفوذ دشمن درصدد است غرب گرایی را در ایران تقویت کند، مقام معظم رهبری در بیاناتشان بارها کلمه نفوذ را به کار بردند و امروز شما بسیجیان تکلیف دارید مراقب هرگونه نفوذ دشمن بوده و از هرگونه نفوذ و نقشه‌های دشمن جلوگیری کنید.

محبوبی در پایان یادآور شد: باید با تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی در راستای مشکلات مردم گام مهمی برداشت.

وی اضافه کرد: به وعده‌های شیطان بزرگ نباید دل ببندیم چرا که تجربه‌ی تاریخ نشان داده است که امریکایی ها هیچ موقع قابل اعتماد نبوده و نیستند.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها