خبرهای داغ:
حجت الاسلام والمسلمین هادی مقتدایی

سیاست مداران آگاه باشند ولایت فقیه خط و مش سیاست است/9دی روز اثبات ولایت مداری مردم بود

حجت الاسلام والمسلمین هادی مقتدایی گفت: ولایت میزان و خط کش است و همه سیاستمداران آگاه باشند که ولایت فقیه خط و مش سیاست است و مردم در 9 دی ولایت مداری خود را با بصیرت و آگاهی اثبات کردند.
کد خبر: ۸۷۵۰۳۰۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج : حجت الاسلام والمسلمین هادی مقتدایی امام جمعه موقت آشخانه در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته آشخانه با اشاره به اهمیت حضور در مساجد گفت: دلیل اصلی زشتی هایی که انسان به سوی آن ها می رود قطع ارتباط با مسجد است، حضوردر مسجد تقوا را بالا می برد کمک می کند تا انسان مقابل نفس اماره خود بایستد.

وی افزود: دنیا خوب است اما دلبستگی به آن گمراهی را به دنبال دارد،انسان باید با ایمان به خدا و یاد او قلب خود را حرم الهی قرار داده واز پلیدی ها در امان بماند.

امام جمعه موقت آشخانه با اشاره به نقشه های پلید دشمنان تصریح کرد: ماهواره همچون شیطانی است که جوانان جامعه را منحرف می کند،سپاه و بسیج آماده اند تا ماهواره های مردم را تحویل گرفته و به جای آن دستگاه گیرنده دیجیتال تحول شهروندان کنند.

مقتدایی با اشاره سالروز قتل عام فلسطینیان در اردو گاه های پناهجویان تاکید کرد: در سال 61 رژیم اشغالگر قدس با همراهی آمریکا به اردوگاه فلسطینیان در جنوب لبنان یورش بردند و بیش از 4 هزار نفر از کودکان و مردان و زنان فلسطینی را به خاک خون کشیدند.

وی ادامه داد: گوشه ای از این کشتار بدین گونه بود که چشمان مردم را از حدقه بیرون می کشیدند و همچنین زنده زنده پوست مردم را کندند و کودکان را تکه تکه کردن، قلب انسان از یادد آوری این عمل زشت به درد می آید.

وی افزود:این عمل به دستور شارون وزیر جنگ وقت رژیم صهیونیستی صورت گرفت که وی مدت ها در کما بود وحتی خود خاخام های یهودی می گویند که آسمان پذیرای روح این ملعون نیست.

امام جمعه موقت آشخانه بیان داشت: زیارت جامعه کبیره دعای امام شناسی است، اصل مسائله ای که امروز غده سرطانی رژیم صهیونیستی وجود دارد این است که مسلمانان از امر ولایت فاصله گرفته اند، زیر چتر ولایت و امامت است که مسلمانان می توانند نفس راحتی بکشند.

مقتدایی با تبریک عید غدیر تصریح کرد: روز غدیر طلیعه امامت و ولایت است و همه مسئولین باید تلاش کنند تا شیوه حکومتی مولا امیر المومنین را به کار گیرند، مردم در 9 دی ولایت مداری خود را با بصیرت و آگاهی اثبات کردند.

وی خاطر نشان کرد: ولایت میزان و خط کش است و همه سیاستمداران بدانند که ولایت فقیه خط و مش سیاست است و همه ما باید بتوانیم ولایت فقیه را درک کنیم تا بتوانیم انقلاب اسلامی خود را به انقلاب جهانی حضرت بقیه الله (عج) وصل کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار