جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان :

امروز ایران به عنوان قدرت برتر در برابر ظالمان ایستاده است

جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان گفت: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب و خون شهدای دفاع مقدس به عنوان قدرت برتر در برابر ظالمان ایستاده است.
کد خبر: ۸۷۵۰۳۳۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

به گزارس خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار حبیب‌الله توکلی در مراسم افتتاحیه بازسازی عملیات کربلای 2 در کوهدشت اظهار داشت: 31شهریور1359آغاز تهاجم گسترده ای بود که نظام سلطه برعلیه انقلاب تدارکاتی دیده بود اما درنهایت پیروزی از آن ایران وایرانیان بود

وی افزود: امسال 36 امین سالگرد این حادثه تلخ را در حالی برگزار می‌کنیم که انقلاب اسلامی 38 امین سالگرد خود را پشت سر می‌گذارد.

جانشین سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان عنوان کرد: در آن زمان همه محاسبه‌گرها محاسبه کرده بودند که ایران به راحتی شکست می‌خورد اما در یک زمینه محاسبه نکرده بودند و آن در مورد این بود که مملکت ما صاحب دارد، امام غیرازاین که رهبر مملکت ما بود مرجع تقلید جهانی بود و همین سبب شد که در ابتدای جنگ گروه‌های 10 هزارنفری از جوانان به جبهه جنگ شتافتند.

توکلی خاطرنشان کرد: اگر امروز با جنگ هشت‌ساله فاصله زیادی داریم اما یمن و سوریه در دید ما است، اگر امروز گذشته را نتوانیم به تصویر بکشیم می‌توانیم با دیدن این صحنه‌ها متوجه شویم که مدعیان حقوق بشر چگونه با بشریت برخورد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه عملیات کربلای 2 به همت سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان و ناحیه سپاه کوهدشت بازسازی شده است، اظهارداشت: دو عملیات بزرگ لرستانی‌ها یکی حاج عمران و دیگری کربلای دو بود که بیشترین نقش را لرستانی‌ها به عهده داشتند.

امام جمعه شهرستان کوهدشت نیز در این مراسم با اشاره به اینکه دراوایل انقلاب نیروهای ما ساماندهی نشده بودند گفت:در آن زمان سپاه تازه تاسیس بود و قطعا اراده خدا بر تمام امور فائق است.

حجت الاسلام طهماسبی افزود:اگر ما دین خدا را یاری کنیم خداوند هم نصرت وعنایت ورحمتش را شامل حال ما می کند.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کوهدشت هم گفت :امروز رزمندگان وجانبازان ما،نیروهای انتظامی ما سپاه وبسیج و... همه وظیفه خود می دانند که درراستای تدابیر رهبری تلاش کنند.

ارسال نظرات