خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان خبر داد

ساماندهی 192 گروه تذکر لسانی خوزستان/از سربازان در بخش تخصصی استفاده خواهد شد

سردار حسن شاهوارپورگفت: ستاد امر به معروف استان ساختار جدیدی پیدا کرده و معاونت‌های مختلفی به عنوان بازوان ستاد فعالیت می‌کنند
کد خبر: ۸۷۵۰۳۳۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹

به گزارش بسیج،سردا شاهوار پور با تبریک روز سرباز اظهار داشت : سعی ما در سپاه ولیعصر بر این بوده  که از سربازان در بعد تخصصی استفاده کنیم تا بتوانند موثر تر باشند


وی ادامه داد:  داریم تمام تلاش خودمون و میکنیم تا سربازان بتوانند در ایام اربعین با مجوز خروج به زیارت بروند که نیاز به اجازه نیروی انتظامی دارد ولی ما تلاش  خودمان را انجام خواهیم  داد

وی ادامه داد:ستاد امر به معروف استان ساختار جدیدی پیدا کرده و معاونت‌های مختلفی به عنوان بازوان ستاد فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان گفت: در 27 شهرستان خوزستان ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده و در بسیاری از ادارات و کارخانجات فعالیت شوراهای امر به معروف آغاز شده است اما انتظار داریم سایر ادارات همکاری خود را آغاز کنند.

وی افزود: آموزش‌ آحاد مردم و کارکنان دولت از جمله اهداف مهم ستاد در مدت فعالیت خود بوده است. 190 گروه تحت عنوان طلایه داران با همکاری دادگستری استان خوزستان سازماندهی شدند که هدف و کار اصلی این گروه‌ها تذکر لسانی است و جمعیت این گروه‌ها معمولا از بسیجیان میان‌سال تشکیل می‌شود.

6300 مشاوره در مراکز مشاوره امر به معروف و نهی از منکر

سردار شاهوارپور عنوان کرد: دفاتر مشاوره امر به معروف و نهی از منکر در عمده‌ پارک‌های استان فعالیت خود را آغاز کردند که در 6 ماهه نخست امسال حدود 6 هزار و 300 مشاوره به مراجعه کنندگان ارائه شده است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات اخلاق برای مدیران و کارکنان دولت در شهرستان‌ها بیان کرد: 35 جلسه در شهرهای مختلف استان برگزار شده اما در اهواز هنوز این جلسات تشکیل نشده است.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) استان خوزستان اظهار داشت: با آغاز سال تحصیلی جدید یکی از نگرانی‌های ما ورود دانشجویان دیگر شهرستان‌ها است که با فرهنگ بومی مردم خوزستان آشنا نیستند و مشکلاتی به وجود می‌آید. همچنین باید تدبیری برای زمان کلاس‌های مدارس دخترانه و پسرانه اندیشیده شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها