شب شعر و خاطره دفاع مقدس در میناب برگزار می شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب گفت: شب شعر و خاطره به مناسب هفته دفاع مقدس به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان میناب برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۵۰۳۴۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بندرعباس به نقل از میناب جنوب؛ حبیب الله سهرابی در گفتگو با میناب جنوب با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در هفته دفاع مقدس گفت: به پاس رشادت های اهل قلم در صحنه های نبرد علیه باطل یاد و خاطره آن عزیزان توسط هنرمندان بسیجی شهرستان میناب گرامی داشته می شود.

وی افزود: رزمنده ها اسوه های پایداری و یادگاران دفاع مقدس هستند و باید ارزش‌ها و فرهنگ‌های دفاع مقدس را به یادگار بگذارند و برگزاری برنامه‌ها و همایش‌هایی با محوریت دفاع مقدس می‌تواند زمینه آشنایی هرچه بیشتر نسل نوجوان و جوان با این ارزش‌ها را فراهم کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه میناب خاطر نشان کرد: مراسم شب شعر با رویکرد دفاع مقدس روز یکشنبه 6 مهر‌ماه جاری بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور اساتید و شعرای مجرب در فرهنگسرای میناب برگزار می‌شود.

سرهنگ سهرابی بیان داشت: ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت و شهادت در میان نسل جوان و نوجوان از ضرورت‌های انکارناپذیر در جامعه است و امروز نیازمند آن هستیم تا بیش از گذشته این فرهنگ ناب در جامعه ترویج یابد.

وی تجلیل از حماسه‌ آفرینی‌های رزمندگان اسلام و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس از اهداف برگزاری شب‌ شعر دانست و اظهار داشت: با قرائت اشعار و سروده‌های شاعران با خاطراتی از دوران حماسه و خون یاد شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته می شود.

انتهای پیام/ز

ارسال نظرات
آخرین اخبار