خبرهای داغ:
سرگرد بیدکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه وسملقان : سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای حفظ انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی بر دوش دارد،تبین دستاورد های دفاع مقدس با بیان خاطرات شهدای دفاع مقدس محوری ترین وظیفه سپاه پاسداران است.
کد خبر: ۸۷۵۰۳۹۴
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج: سرگرد اسماعیل بیدکی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه وسملقان در نشست خبری هفته دفاع مقدس با مبارک دانستن تقارن هفته دفاع مقدس و عید غدیر گفت:یکی از ماموریت ها ورسالت های اصلی ما در دفاع مقدس گسترش فرهنگ امامت و ولایت است.

وی با اشاره به اهمیت ولایت افزود: بزرگان به بزرگداشت عید غدیر سفارش کرده اند زیرا هر قدر نسبت به ولایت شناخت داشته باشیم در مسائل مختلف سیاسی با انتخاب های درست و دقیق می تواند در مسیر انقلاب حرکت کند.

بیدکی تاکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای حفظ انقلاب اسلامی وظیفه سنگینی بر دوش دارد،تبین دستاورد های دفاع مقدس با بیان خاطرات شهدای دفاع مقدس محوری ترین وظیفه سپاه پاسداران است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه وسملقان با تاکید بر اینکه 100 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می شود تصریح کرد: برنامه های خوبی برای هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است که در چهار محور اصلی ورزشی، فرهنگی، رزمی وبصیرتی پیگیری خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های ورزشی طرح ریزی شده بیان داشت:برنامه هایی همچون ورزش های بومی ومحلی عشایری وترکمن برگزار می شود امامهمترین برنامه در بخش ورزشی پیاده روی خانوادگی در روز عید غدیر است که با همراهی امام جمعه محترم،فرمانداری وسایردستگاه های اجرایی با اهداء جوایزی همچون دوچرخه، تبلیت و لوازم خانگی برگزار می شود.

بیدکی ادامه داد: دیگر برنامه با اهمیت در این حوزه مسابقات کشتی با چوخه است که در جمعه همین هفته با حضور چوخه کاران از سطح خراسان شمالی واستان های اطراف با یاد کنگره 3 هزار شهید برگزار خواهد شد.

بیدکی افزود: دیدار با ائمه محترم جمعه شهرستان وصبح گاه مشترک میان نیرو های مسلح در سطح شهرستان به همراه بسیجیان دستگاه های اجرایی  در خیابان شهید وحدانی برگزار می شود تا بتوانیم نمایش قدرت بسیج  را به نمایش بگذاریم.

وی تاکید کرد: همه برنامه ها با محوریت استکبار ستیزی و آمریکا شناسی طرح ریزی شده است، هدف از این برنامه ها شناخت دشمن در غالب جهاد اکبر است که با محوریت صحبت های رهبر معظم انقلاب بر گزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مانه وسملقان گفت: گلباران مزار شهدای شهرستان نیز انجام می شود و همچنین مجمع بسیج مانه وسملقان نیز تشکیل خواهد شد که ریاست آن با امام جمعه آشخانه حجت الاسلام والمسلمین احمد زاده است و  آن کار گروه های تخصصی نیز تشکیل می شود.

بیدکی با اشاره به اهمیت اقتصاد ومقاومتی خاطر نشان کرد:اقتصاد مقاومتی همیشه از دغدغه های اصلی رهبر معظم انقلاب بوده است در همین راستا  بازدید از پروژه های اقتصاد مقاومتی برای بسیجیان وهمچنین برگزاری کلاس برای کار آفرینی در زمینه های مختلف من جمله صنایع تبدیلی برگزار می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها