خبرهای داغ:
محسن کمالی مسئول بسیج عشایری مانه وسملقان :مسابقات بومی ومحلی عشایر مانه وسملقان با مشخص شدن برترین ها به کار خود پایان داد,
کد خبر: ۸۷۵۰۴۱۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج؛  مسابقات بومی ومحلی عشایر به همت حوزه شهید محلاتی ناحیه مانه وسملقان برگزار شد.

کمالی بیان داشت: این مسابقات در محل چادر عشایری مشکدان در قره میدان مانه وسملقان برگزار شد که بیش از 300 نفر از عشایر غیور نیز در این مراسم حضور واز نزدیک شاهد برگزاری این رقابت بودند.

وی ادامه داد: این مسابقات که در روز چهار شنبه در سه رشته کشتی چوخه، دو نیمه استقامت و طناب کشی با مشخص شدن برترین های هر رشته به کار خود پایان داد.

کمالی گفت: در رشته کشتی باچوخه بزرگ سالان در وزن های 74 کیلو گرم محمد محمدی بریمانلو،84 کیلو گرم سعید محمدی بریمانلو ودر 90 کیلو گرم نیز مجتبی قادریان به مقام قهرمانی دست یافتند.

وی افزود: در کشتی چوخه نوجوانان نیز در وزن 30 کیلو گرم رضا چادر نشین ودر وزن 40 کیلو گرم نیز محمد رحیم صحرایی توانستند قهرمان شوند.

مسئول بسیج عشایری مانه وسملقان تصریح کرد: در رشته دو نیمه استقامت نیز به ترتیب آقایان مهدی صحرایی،محمد محمدی و مرتضی شریعت منش به تریب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

وی ادامه داد: در رشته طناب کشی که تعداد اعضا بایستی چهار نفر می بود وزن تیم از 350 کیلو گرم تجاوز نمی کرد تیم آقایان مجتبی قادریان،محمد محمدی،سعید محمدی و بهمن چادر نشین توانستند قهر مان این رشته در این مسابقات شوند

در پایان برنامه به نفرات برتر جوایزی اهداء گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها