نماینده مردم شهرستانهای ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی:
شهدا نقش بسزایی در پیروزی جنگ تحمیلی داشتند و نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا و ایستادگی خانواده های آنان در جنگ هشت سال دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۸۷۵۰۴۵۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم شهرستانهای ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی دیدار با خانواده های شهدای روستای سهند گفت: خانواده های شهدا، پشتیبانان جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس هستند که با تربیت فرزندانی صالح و ولایی برای امنیت و آسایش مردم از سرمایه های خود گذشتند .

سید مرتضی خاتمی افزود: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی جانفشانی کردند.

وی با بیان اینکه شهدا نقش بسزایی در پیروزی جنگ تحمیلی داشتند، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا و ایستادگی خانواده های آنان در جنگ هشت سال دفاع مقدس هستند.

نماینده مردم شهرستانهای ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت: خانواده ها ی شهدا مایه افتخار جامعه، و سرمایه های معنوی کشور هستند که فرزندانی با ایمان و ولایی تربیت کردند.

خاتمی اظهار کرد: توفیق شامل خانواده های شهدا شد که فرزندانی در راه خدا تربیت کنند و از سرمایه های زندگی خود بگذرند و امنیت، آزادی و اقتدار را برای ملت کشور اسلامی ایران به ارمغان بیاورند.

وی افزود: هدف از دیدار تجدید میثاق با آرمان های امام و شهدا و قوت قلب گرفتن از صبر و شکیبایی خانواده های شهدا برای ارائه خدمت است.

نماینده مردم شهرستانهای ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی گفت: بر خود وظیفه دانستیم همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس عرض ادب داشته باشیم و یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم.

گفتنی است، نماینده مردم شهرستانهای ماهنشان و ایجرود در مجلس شورای اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس با خانواده های معظم شهدای صمد جارچی و نوروز علی بهاری در روستای سهند علیا دیدار و گفتگو کرد.

ارسال نظرات