خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام):

مولفه قدرت دفاعی و توان نظامی، دشمنان انقلاب اسلامی را مایوس کرده است

کد خبر: ۸۷۵۰۵۱۸
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱

حجت السلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: فلسفه تشکیل سپاه و بیان ارزشمند امام (ره) که فرمودند " اگر سپاه نبود؛ کشور هم نبود" ایشان این روزها را می دیدند و این یک تعریف ظاهری از مجموعه سپاه نبود بلکه در حقیقت اگر سپاه نبود امروز در نظام اسلامی مشکلات اساسی وجود داشت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: مولفه های اصلی ایمان، تعهد، روحیه انقلابی و جهادی در مجموعه سپاه وجود دارد که باید حفظ و تقویت شود و انتظار رهبری و ملت از سپاه بر اساس این مولفه ها است.

وی با بیان اینکه آموزش و فعالیت ها برای آماده شدن در صحنه های سخت تر وظیفه دیگری است که برعهده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: کسانی که این روزهامطرح می کنند که برخی از کشورها نیروهای مسلح خود را تعطیل و به تولید بها داده و پیشرفت کرده اند این حرف را امیدواریم مسئولین نظام نگفته باشند که حرفی غلط و نادرست است.

نوفرستی با تاکید بر اینکه دشمنان خدا وانقلاب اسلامی به واسطه توانمندیهای نظامی ، دفاعی و روحیه جهادی و وجود نیروهای مسلح از ما هراس دارند، گفت: باید روز به روز به قدرت نظامی خودمان و هر آنچه باعث می شود دشمنان از ما هراس داشته باشند.

وی متذکرشد: اگر ما در بیرون از مرزها قدرت نظامی و امنیت خودمان را نشان دادیم خواهیم توانست در داخل مرزها هم با قدرت امنیت خود را حفظ کنیم .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان ادامه داد: اگر دشمن احساس کند که ما در خارج از مرزها حرفی نداریم با توجه به نا امنی هایی که در منطقه وجود دارد نقش سپاه در نیروی قدس در عراق، یمن و سوریه و مدافعان حرم بسیار مهم و موثر است.

وی بیان کرد: فرمانده کل قدا به نسل جدید سپاه امیدوار هستند که با روحیه ایمانی و اعتقاد و با تخصص و آمادگی بیشتر که در سپاه داریم به عنوان مدافعان حرم در سوریه و نیروی قدس فلسطین با ایمان و تدین حضور دارند.

نوفرستی با بیان اینکه برخی افراد نجواهایی دارند که اگر این کار را در مذاکرات نبود به ما حمله می شد، تاکید کرد: این حرف باطلی است که آنچه باعث شده که دشمنان برعلیه ما جنگ وارد کنند این معنا که دشمن جنگی بر علیه ما زمینه سازی نکردند به دلیل مولفه قدرت و توان دفاعی ونظامی ما می باشد و به نام شخصی ثبت نمی شود.

وی با اشاره به اینکه جنگ دشمنان با ایران جنگ نامتقارن است، عنوان کرد: جایگاه معنوی سپاه به عنوان مجموعه جنگ نامتقارن که دشمن ابعاد نظامی ومولفه های توانمندی ها را حساب می کند اما ناگهان با مولفه های دیگر قدرت روبه رو می شوند که توفیقات ما در جنگ در سوریه به پیشرفت ما در عرصه های دفاعی همان قدرت نرم است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان گفت: سپاه نه تنها در عرصه های دفاعی بلکه در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و هنری نیز زمانی می تواند به دشمن پاسخ کوبنده دهد که با روحیه جهادی و تقوا به قدرت تبدیل شود که سپاه توفیقات خوبی داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها