خبرهای داغ:
همزمان با هفته دفاع مقدس صورت گرفت:

همایش بزرگ پیاده روی خانواگی در شهرستان آوج

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) آوج از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانواگی در این شهرستان آوج خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۰۵۲۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸

محمد بهادری مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع)آوج در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاورمردی‌های ملت غیور ایران اسلامی است که انتقال این فرهنگ ناب به نسل جوان و نوجوان امروزی یک تکلیفی بسیار مهم است.

وی با بیان اینکه در هشت سال دفاع مقدس رمز پیروزی ملت ایران ایستادگی و مقاومت بود تبیین کرد: در هر زمان و مکانی که توانسته ایم با توجه به منویات امامین انقلاب به سمت اهداف عالی نظام اسلامی قدم برداشته و موفقیت‌های بی‌شماری را در عرصه های مختلف جهانی و بین المللی کسب نموده ایم.

بهادری با اشاره به اینکه شهداء ماندگاری انقلاب را رقم زده اند خاطر نشان کرد: آنچه امروزه مایه مباهات و فخر ملت ایران است همین امامزادگان عشق هستند که در جایجای ایران اسلامی همانند فانوسی راه رابرای ملت ایران روشن و منور کرده اند.

مسئول تربیت بدنی سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) با اشاره به برنامه های ورزشی هفته دفاع مقدس یادآورشد: در تمامی حوزه ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج مسابقات ورزشی در رشته های مختلف  در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزارخواهد شد.

بهادری با اشاره به اینکه محوری ترین و شاخص ترین برنامه هفته دفاع مقدس برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی بوده است که روز جمعه برگزار شد، افزود: با توجه به اهمیت ورزش و سلامتی جسم و تن در راستای زندگی سالم و بندگی خداوند متعال، شاهد حضور پرشور مردم  از سرتاسر شهرستان در این همایش بودیم.

5002/ت30/ب
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار