هفته دفاع مقدس آغاز عزت و شرف ایران است/ یادمان شهدای گمنام سوادکوه شمالی سامان می گیرد

موسوی نژاد: آغاز روز دفاع مقدس آغاز روزی است که عزت و شرف ما در آن است، آغاز روزی است که شمنان ملت ایرات به قدرت و صلابت ملت ایران پی بردند و ما هم به کوچکی و ناتوانی آنان پی بردیم.
کد خبر: ۸۷۵۰۵۳۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲


به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی در هفته دفاع مقدس با حضور گسترده مردم و مسئولین شهرستان سوادکوه شمالی مراسم کلنگ زنی یادمان دو شهید گمنام دفاع مقدس این شهرستان در جوار مقره مطهره این دو شهید برگزار شد.

در این مراسم که فرماندار و امام جمعه شهرستان نیز حضور داشت سرگرد موسوی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سوادکوه شمالی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس مخصوصاً شهدای گمنام شهرستان از همگان مخصوصاً از مسئولین شهرستانی این انتظار را داشت که در ساخت مقبره مطهره 2 شهید شهرستان کمک و یاری رسانند.

در ادامه این مراسم امام جمعه شهرستان در سخنانی ضمن اظهار تشکر از برپاکنندگان مراسم با توجه به آغاز هفته دفاع مقدس طی سخنانی اظهار داشت: آغاز روز دفاع مقدس آغاز روزی است که عزت و شرف ما در آن است، آغاز روزی است که شمنان ملت ایرات به قدرت و صلابت ملت ایران پی بردند و ما هم به کوچکی و ناتوانی آنان پی بردیم.

حجت الاسلام مهدوی در ادامه در توصیف شهدا گقت: شهدا مثل آیه های قرآن هستند. آیه های قرآن درس هستند، مایه هدایتند، استغاثه ما هستند، شهدا نیز اینگونه اند. شهدای ما مثل آیه هایی هستند بوسیدنی و امروز خوشحالیم که این شهیدان، این آیه های قرآن در بهترین جای شهر مدفون شده اند. در پایان مراسم نیز با حضور خانواده ای شهدا و مسئولین شهرستانی کلنگ احداث یادمان 2 شهید دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی به زمین زده شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها