خبرهای داغ:
حجت الاسلام مرتضوی در گردهمایی سرگروه های بسیج فرهنگیان شاهرود گفت: بیان فرهنگ ایثار و شهادت را در بین خود و محیط پیرامونی خود که اثرگذاری داریم مد نظر قرار داده و تلاش کنیم با مزین کردن خود به فرهنگ دفاع مقدس و ارزش ها عملاً در ترویج این فرهنگ گام برداریم.
کد خبر: ۸۷۵۰۵۳۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام سیدرضا مرتضوی در گردهمایی سرگروه های حلقه های صالحین بسیج فرهنگیان که در نمازخانه اداره آموزش و پرورش شاهرود برگزار شد در سخنانی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریم بهار تعلیم و تربیت با اشاره به اهمیت تربیت اعتقادی و بصیرتی فرهنگیان اظهار کرد: دانش آموزان ما در مدرسه با ارتباط با معلمان و مسئولین مدرسه در خانه دوم خود رشد پیدا می کند و ارتباط اجتماعی و فرهنگی و تربیتی را فرا می گیرد.

وی افزود: حلقه های صالحین در مدارس باید مورد دقت و توجه قرار گیرد و حلقه صالحین فرهنگیان بسیجی باید با دقت و منظم تشکیل شود و با توجه به نیازهای فرهنگیان عزیز تشکیل شود.

مرتضوی خاطر نشان کرد: در موضوع نظام صالحین باید دقت شود تا با توجه به نیازهای قشر و ساختار تشکیل حلقه های صالحین کار دنبال شود و بر سبک زندگی و فرهنگ اسلامی و راهبردهای رهبری در حلقه ها تاکید شود.

وی تصریح کرد: در موضوع امر به معروف و نهی از منکر نیز با توجه به وظیفه و مسئولیتی که در تربیت نسل آینده انقلاب دارید باید تلاش کنید تا معروفات در بین فرهنگیان و بسیجیان تلاش مضاعفی را انجام دهید و در برطرف کردن منکرات نیز گام بردارید.

مسئول تعلیم و تربیت بسیج سپاه شاهرود ادامه داد: شناسایی معروفات و منکرات رایج بین فرهنگیان باید در دستور کار قرار گیرد و با توجه به آن برنامه ریزی در راستای ترویج معروفات و جلوگیری از منکرات انجام شود.

وی با تاکید بر اینکه همه ما نیاز به ارشاد و راهنمایی داریم گفت: قرآن تاکیدات فراوانی بر موضوع امر به معروف دارد و باید فرهنگیان عزیز که الگو و اسوه در جامعه هستند به این امر مهم توجه و تلاش کنند این فریضه در جامعه پیرامونی خودتان عملیاتی شود.

مرتضوی با اشاره به رشادت های هشت سال دفاع مقدس رزمندگان اضافه کرد: بیان فرهنگ ایثار و شهادت را در بین خود و محیط پیرامونی خود که اثرگذاری داریم مد نظر قرار داده و تلاش کنیم با مزین کردن خود به فرهنگ دفاع مقدس و ارزش ها عملاً در ترویج این فرهنگ گام برداریم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها