خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اجتماعي سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: اتم مصادیق کفر، آمریکا است و می خواهد از الگو شدن ایران اسلامی در دنیا جلوگیری کند.
کد خبر: ۸۷۵۰۵۵۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین مقدادی درجمع نیروهای مسلح زیرکوه با تبریک هفته دفاع مقدس اظهارداشت: دو جبهه بیشتر در عالم نیست و آن جبهه حق و باطل است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه دریک طرف همیشه اسلام و در سمت دیگر کفر قرار دارد، خاطرنشان کرد: پیامبر مکرم اسلام در آغاز نبوت مرارت ها و سختی های زیادی را متحمل شد و ما نیز در اول انقلاب که می خواستیم حکومت اسلامی که خواسته همه بزرگان اسلام بوده است را محقق کنیم مورد حمله و هجمه و فشار دشمن قرار گرفتیم.

وی تصریح کرد: 17 هزار نفر ترور شخصیت های برجسته، 8 سال دوران دفاع مقدس،تحمیل کردن جنگ و گرفتن عزیزترین افراد ما، تحریم ها و کودتاها و مصیبت هایی که دشمن برما تحمیل کرد، از فتنه کوی دانشگاه تا فتنه 88 ، اما باز هم موفق نشدند و نخواهند شد.

مقدادی با بیان اینکه چرا امام خامنه ای(حفظه الله) امسال جهاد کبیر اعلام کردند، اذعان داشت: در کشورهای همسایه ما و در کشورهای مسلمان مسلمانان رودر روی هم قرار گرفتند و حتی در بلاد کفر نیز نا امنی وجود دارد اما کشور ما در اوج امنیت به سر می برد و باید قدر این امنیت را بدانیم.

معاون فرهنگی سپاه انصارالرضا (علیه السلام) تاکیدکرد: دشمن وقتی دید جنگ نظامی و تحریم جواب نمی دهد ، جنگ جدیدی راه انداخت ، جنگی که همه جانبه است و امروز دشمن در همه عرصه های علمی ، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی ، جامعه ما را مورد حمله قرار داده است.

وی با بیان اینکه اتم مصادیق کفر، آمریکاست، بیان داشت: امروز باید درمقابل جنگی که دشمن در عرصه سیاسی راه انداخته است هوشیار باشیم زیرا دشمن از این جنگ ها هدف بالاتری را دنبال می کند و آن هدف، براندازی نظام و براندازی عدالت محوری و عدالت گستری است که ایران اسلامی دارد و می خواهد از الگو شدن ایران اسلامی در دنیا جلوگیری کند.

مقدادی ادامه داد:آمریکا با کدام کشور دوست بوده است که امروز اوضاع آن کشور خوب باشد و به کدام معاهده بین المللی پای بند بوده است؟

معاون فرهنگی سپاه استان با بیان اینکه امروز آمریکا دنبال نفوذ است ، اظهارداشت: خیال نکنید اگر مذاکره کردیم باید برجام را به عنوان برجام یک و دو و سه به عنوان الگودر جامعه معرفی کنیم، بلکه بعد از هسته ای نوبت سیستم دفاعی و موشکی ماست،نوبت حقوق بشر ماست و کار به جایی می رسد که حتی بیدار شدن ما از خواب هم باید با اجازه آمریکا باشد.

مقدادی با تاکید بر روشنگری در مقابل حیله هاو نقشه های آمریکا ،خاطرنشان کرد:آمریکا ما را در تحریم قرار داده است اما ماهواره در کشور ما آزاد است، پهنای باند اینترنت زیاد است، شبکه های اجتماعی و مشروب و مواد مخدر راحت در دسترس ما قرار دارد.

وی با بیان اینکه دشمن دو قبضه ما را ضربه می زند تاکید کرد: دشمن از طرفی اقلام حیاتی ما را تحریم می کند، از طرفی دیگر نفت ما را نمی خرد و از طرفی ما را تحریم می کند و از طرفی آن چیزی که برای ما ضرر دارد را در اختیار ما قرار می دهد.

معاون فرهنگی سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی اذعان داشت: دشمنان برای تبدیل سبک زندگی ما از اسلامی به آمریکایی تلاش می کنند و ما باید بکوشیم و نگذاریم دشمن در این زمینه موفق شود و در این زمینه مسؤولان باید توجه داشته باشند.

اگر دنبال استقلال هستیم ،اقتصاد مقاومتی باید محقق شود مقدادی با بیان اینکه شش ماه از سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل گذشته است اما کدام عمل در این زمینه انجام گرفته است،گفت: اگر دنبال استقلال هستیم و میخواهیم روی پای خود بایستیم بایداقتصاد مقاومتی را محقق کنیم.

وی با اشاره به مشکلات فرهنگی و اجتماعی نگران کننده، بیان داشت: با وجود خشکسالی های پی در پی و مستمر 17 ساله ، بحران بی آبی، جاده های مرگ ، بیکاری جوانان، آسیب هایی مثل اعتیاد، طلاق و ناهنجاری هایی مثل بدحجابی باید توجه ما به این سمت برود اما 35 دستگاه فرهنگی کشوردچار ولنگاری فرهنگی شده اند و همه هم و غم ما برگزاری کنسرت است.

معاون فرهنگی سپاه خراسان جنوبی تصریح کرد: دشمن سه مولفه تعریف کرده است، امت بی ولایت، امام بی امت و امت بی امام بنابراین دشمن کاری می کند که بین ما و ولایت فاصله بیندازد بنابراین باید هوشیار باشیم .

مقدادی با بیان اینکه دشمن به دنبال دو قطبی کردن جامعه است، اذعان داشت: انتخابات یک فرصت برای نظام و کشور ما و نشان دموکراسی ما است اما امروز دشمن سعی در دو قطبی کردن جامعه دارد و می خواهد بین مردم تفرقه بیندازد و ما را روبروی هم قرار دهند باید هوشیار باشیم.

وی تاکید کرد: باید از تجربه 8 سال دفاع مقدس استفاده کنیم و همانطور که در دفاع 8 ساله توانستیم جلوی دشمن بایستیم و موفق بودیم در جهاد اکبر نیز اگر از این تجربه استفاده کنیم موفق خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها