خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه:

ما آمریکا را همچنان شیطان بزرگ و دشمن ملت ایران می دانیم

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه گفت: ما آمریکا را همچنان شیطان بزرگ و دشمن درجه یک ملت ایران می دانیم.
کد خبر: ۸۷۵۰۵۶۲
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین میری در جمع نیروهای مسلح زیرکوه با تبریک هفته دفاع مقدس اظهارداشت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌ها و شهادت‌طلبی جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه خاطرنشان کرد: خداوند منان را شاکر و سپاسگذاریم که توفیق خدمت در این عرصه و در این دوره از تاریخ را به ما عنایت فرمود.

وی تصریح کرد: نکته ای که امسال مد نظر بسیج است،شعار ما آماده ایم خواهد بود و این یک شعار نیست بلکه در عمل ثابت کرده ایم که بسیجیان همواره آماده و پشت سر ولایت و گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند.

میری تاکیدکرد: ما همچنان آمریکا را شیطان بزرگ و دشمن درجه یک ملت ایران می دانیم و با پیروی از ولایت ،رژیم صهیونیستی و انگلیس که از دستورات این شیطان بزرگ پیروی می کنند را دشمن انقلاب اسلامی ایران قلمداد می کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه اذعان داشت: بسیجیان شهرستان زیرکوه گوش به فرمان ولی امر مسلمین هستند و این آمادگی را دارند تا با اطاعت از فرمان رهبر معظم انقلاب در مقابل استکبار و دشمنان نظام بایستند و جان خود را فدا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار