پیروزی در دفاع مقدس را مدیون خون شهدا و رزمندگانیم

در جنگ ، ما با همه جهان در حال نبرد بودیم و تمام کشورها علیه کشور ما به میدان آمده بودند که با لطف و عنایت خاص خداوند بزرگ شکست خورده و برای همیشه به عقب رانده شدند و ما این همه لطف را مدیون خون شهدا و جانبازان و رزمندگان خود هستیم.
کد خبر: ۸۷۵۰۶۰۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت هفته دفاع مقدس  صبگاه مشترک در سپاه ناحیه چالوس با حضور پایوران و سربازان و نیرو های نظامی و انتظامی و بسیجیان سلحشور شهرستان چالوس برگزار شد.

در صبگاه مشترک که با حضور مسئولین شهری از جمله امام جمعه چالوس حجه الاسلام راشدی و فرماندار شهرستان چالوس دکتر زندی برگزار شد که پس از استقرار نیروها و اجرای آن، سرهنگ علی ریئسی به خیر مقدم گویی و تبریک سالروز شروع دفاع مقدس پرداخت.

سردار نامی از فرماندهان 8 سال دفاع مقدس و از همرزمان سردار شهید حسن تهرانی مقّدم پدر موشکی ایران ،به عنوان سخنران این همایش بزرگ و با شکوه به بیان ابعاد مختلف دفاع مقدس و هجمه همه جانبه استکبار به کشور ما پرداخت.

وی گفت: در جنگ ، ما با همه جهان در حال نبرد بودیم و تمام کشورها علیه کشور ما به میدان آمده بودند که با لطف و عنایت خاص خداوند بزرگ شکست خورده و برای همیشه به عقب رانده شدند و ما این همه لطف را مدیون خون شهدا و جانبازان و رزمندگان خود هستیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار