خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه گفت: امروز در جوامع اسلامی دچار اختلاف شده اند و شاهد جنگیدن مسلمان با مسلمان و کشتن مسلمان به دست مسلمان هستیم و سود این ماجرا را آمریکا و استکبارجهانی می برد.
کد خبر: ۸۷۵۰۶۰۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، ابراهیم کریمی در یادواره شهید شاخص خواهر سال و شهدای روستای شاهرخت با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا اظهارداشت: تقارن ایام دهه ولایت و امامت و هفته دفاع مقدس که یادآور رشادت ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران ، آزادگان و جانبازان است را گرامی می داریم.

جانشین ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه با اشاره به مساله غدیر خاطرنشان کرد: مشکلی که بعد از واقعه غدیر برای جامعه اسلامی پیش آمد این بود که غالب مردم نه واقعه غدیر را درست فهمیدند نه درست درک کردند و نه درست عمل کردند و این بی بصیرتی باعث بوجود آمدن اختلاف بین مسلمانان شد.

وی تصریح کرد: امروز نیز جوامع اسلامی دچار اختلاف شده اند و شاهد جنگیدن مسلمان با مسلمان و کشتن مسلمان به دست مسلمان هستیم و سود این ماجرا را آمریکا و استکبارجهانی می برد.

کریمی با بیان اینکه امروز هم من و شما غدیر ها در پیش داریم، اذعان داشت: امروز بسیاری از کودکان، جوانان و نوجوانان و زنان و مردان بی گناه و بی پناه در یمن به دست آل سعود و سلاح های نظامی امریکا و اسرائیل به خاک و خون کشیده می شوند و سرمنشاء این نشات گرفته از همان بی بصیرتی در واقعه غدیر است.

جانشین ناحیه مقاومت سپاه زیرکوه با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس بیش از 7 هزار زن شهید شده اند، گفت: متاسفانه بعضی از مواقع به جای ادامه دادن راه این شهدا حرف هایی می زنیم و اعمالی انجام می دهیم که خلاف میل شهدا و راه شهداست.

وی با بیان اینکه امروز از وصیت نامه شهدا فاصله گرفته ایم، بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا و برپایی نمایشگاه دفاع مقدس بسیار زیباست اما سخت تر و مهم تر از آن ، ادامه دادن راه شهدا وخواسته شهداست که در وصیت نامه خود به ارمغان گذاشته اند.

کریمی خاطرنشان کرد: تک تک شهدا در وصیت نامه خود سفارش کرده اند که از امام جدا نشویم و امام را تنها نگذاریم، اما امروز در بعضی صحنه ها امام زمان ما غریب و تنهاست.

ارسال نظرات
پر بیننده ها