خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با انتقاد از کم رنگ بودن حضور مسؤولان درمراسم غبارروبی گلزار شهدا گفت: مسؤولان،جایگاه شهدا را ارج نهند.
کد خبر: ۸۷۵۰۶۲۹
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حسین میری در مراسم غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای شهر حاجی آباد که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطر شهدا اظهارداشت: شهدا از جایگاه ومنزلت بالایی برخوردارند و امروز شهدا مظلوم تر از هر زمانی هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زیرکوه با انتقاد از کم رنگ بودن حضور مسؤولان درمراسم غبارروبی گلزار شهدا ، خاطرنشان کرد: در طول سال فقط چند بار مراسم غبارروبی گلزار شهدا انجام می شود و انتظار داریم جایگاه شهدا ارج نهاده شود.

وی تصریح کرد: انتظار بیشتری از مسؤولان می رود و انتظار داریم مسؤولان جایگاه شهدا را ارج نهند چون هر چه داریم به برکت خون شهدای والامقام است. خداوند محبت شهدا را در دلهای ما قرار داده است سرپرست اداره تبلیغات اسلامی زیرکوه نیز در این مراسم با قرآئت آیه ۶۹ سوره عنکبوت گفت: خداوند می فرماید آنها که در راه ما جهاد کنند قطعا به راههای خود هدایتشان خواهیم کرد .

حجت الاسلام اسماعیلی در توصیف مقام والای شهیدان ، اظهارداشت: اینکه برای شهدا تشییع جنازه باشکوه برگزار می شود و مردم با خلوص دل گریه می کنند بخاطر این است که خداوند محبت آنها را در دلهای ما قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه امروز عرصه جنگ نرم است، تصریح کرد: بدانید گامهایی را که در مسیر خداوند بر می دارید و یقینا جواب خواهد داد این است که در مسائل فرهنگی مثل حلقه های صالحین شرکت نمایید که این تاثیر خواهد داشت و خداوند همه ما را در زمره بندگان خاص قرار خواهد داد همانطور که شهدا از بندگان خاص خداوند شده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها