خبرهای داغ:
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره ی شهدا ، به مدت یک هفته نمایشگاهی در ابتدای گلزار شهدای گمنام شهر بهارستان در مجاورت فرهنگسرای ایثار و شهادت دایر گردید .
کد خبر: ۸۷۵۰۶۳۷
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره ی شهدا ، به مدت یک هفته نمایشگاهی در ابتدای گلزار شهدای گمنام شهر بهارستان در مجاورت فرهنگسرای ایثار و شهادت دایر گردید .

این نمایشگاه که از 95/7/1 لغایت 95/7/8 از ساعت ۱۸ الی ۲۳ برقرار بوده که به همت قرارگاه فرهنگی شهر بهارستان و حوزه ها و پایگاه ها بسیج خواهر و برادر دایر می باشد دارای ۱۲ غرفه با عنوان های : عرضه محصولات عفاف و حجاب ، مشاوره و سبک زندگی اسلامی ، نقاشی کودکان ، شهدا ، صنایع دستی و مشاغل خانگی ، هنری ، مهدویت ، ورزشی ، عرضه نوشت افزار ایرانی اسلامی ، مدافعان حرم ، عرضه کتاب و محصولات فرهنگی ، ثبت نام و تکمیل خانواده های معزز ایثارگران ، سیر نمایشگاهی فرهنگی است .

گفتنی است ، در حاشیه این نمایشگاه در مکان فرهنگسرای ایثار و شهادت ؛ یادواره شهدا، نشست ها و کارگاه های آموزشی، روایتگری دفاع مقدس ، همزمان با فعالیت نمایشگاه هر شب با یکی از عناوین ذکر شده در طول این هفته در حال برگزاری است.


ارسال نظرات
پر بیننده ها