بوشهرـ همایش بزرگ پیاده­ روی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدّس به همت مرکز تربیت بدنی بسیج سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان و با همکاری پایگاه مقاومت سلمان فارسی روستای نظرآقا در این روستا برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۰۶۵۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتستان، در این همایش که با حضور حجت الاسلام کشاورز بارگاهی امام جمعه سعدآباد، جمعی از مسئولین و مردم این روستا برگزار شد شرکت کنندگان مسیر خانه قرآن تا گلزار شهدای این روستا را به پیاده­ روی پرداختند.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان در این همایش گفت: شهدا و خانواده­ های آن­ ها که فقدان فرزندشان را تحمّل کردند حقّ بزرگی به گردن ما دارند لذا لازم است که ما آن­ ها را فراموش نکنیم چرا که این خواسته دشمنان است.

 افتتاح نمایشگاه یاد ایام و برگزاری دعای ندبه از دیگر برنامه هایی بود که در حین همایش پیاده روی صورت گرفت.
عیسی فتحی فرمانده پایگاه مقاومت سلمان فارسی نظرآقا نیز که برای دومین سال متوالی به عنوان فرمانده نمونه کشوری معرفی شده، در حاشیه افتتاح نمایشگاه یاد ایام، هدف از برپایی این نمایشگاه را انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان خواند و گفت: ما باید قدردان خون شهیدان باشیم. 

در پایان این همایش به 100 نفر از شرکت­ کنندگان به قید قرعه هدایای نفیسی اهدا و 3 نفر از شرکت­ کنندگان نیز به قید قرعه برنده سه دستگاه دوچرخه شدند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات