خبرهای داغ:
مسئول ایثارگران سپاه ناحیه کرمانشاه گفت: دوران دفاع مقدس از جمله میراث معنوی ملت مسلمان ایران است که مردم در سایر نقاط دنیا نیز به حقانیت آن مهر تایید می زنند و کسی نمی تواند به حقانیت و مظلومیت ملت ایران در این دوره خدشه وارد کند.
کد خبر: ۸۷۵۰۶۹۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۹
صدیقه ملکی در گفت و گوی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از سپاه  ناحیه کرمانشاه اظهار کرد : ایام دفاع مقدس یادآور ایثارگری و دلاورمردی ؛ مردان و شیر زنان مجاهد است.

وی ادامه داد : سربلندی و عزت ایران اسلامی مرهون استقامت مردم و رزمندگان در دغاع مقدس و خون شهدا می باشد.

ملکی تبیین کرد : دوران دفاع مقدس از جمله میراث معنوی ملت مسلمان ایران است که مردم در سایر نقاط دنیا نیز به حقانیت آن مهر تایید می زنند و کسی نمی تواند به حقانیت و مظلومیت ملت ایران در این دوره خدشه وارد  کند.

 

وی افزود : ارزش های دفاع مقدس به عنوان گنجینه های ماندگار باید در جهت رشد و شکوفایی کشور به کار گرفته شوند چرا که مردم ایران با حضوری پر شکوه در برنامه ها و یادواره های هفته دفاع مقدس امسال نیز همچون گذشته پایداری و حرکت خود در مسیر انقلاب و اسلام را به دنیا ثابت خواهند کرد.

ملکی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس فراموش شدنی نیست یادآور شد: توجه به توسعه و انعکاس پیام دفاع مقدس به عنوان یک ضرورت مهم معنوی و اجتماعی مورد توجه بخش های مختلف فرهنگی و اجتماعی قرار گیرد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد : انتقال این فرهنگ غنی و ارزشی به نسل های جوان و آیندگان این مرز و بوم رسالت بزرگیست که همه ما در هر جایگاهی به اندازه تاثیر گذاری و شناخت از این حماسه بزرگ باید تلاش خود را در جهت نشر ارزش های ان به عمل اوریم .
ارسال نظرات