خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه گرگان؛

دانش آموزان بایددر راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی گام بلندی بردارند

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت:دانش آموزان با دو بال تعلیم و تربیت و انسجام آن می توانند گام بلندی را در اهداف نظام جمهوری اسلامی بردارند.
کد خبر: ۸۷۵۰۷۰۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ سید علی مهاجر صبح امروز در دراولین روز از آغاز مدارس در مراسمی که در دبیرستان شاهد پسران گرگان برگزار شد، در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: نباید این نکته را فراموش کرد که  امنیت و آرامش امروزمان را مدیون خون کسانی هستیم که تمام سرمایه هایشان را تقدیم انقلاب کرده اند.

وی گفت: زیبنده است امروز هر دانش آموزی با یک شهید عهد ببندد و امسال که مزین به نام 4000 شهید استان گلستان است بتوانند راه شهدا را طی کنند.

فرمانده سپاه ناحیه گلستان فرهنگ دفاع مقدس را فرهنگی برای تمام عرصه ها، زمان ها و مکان ها خواند و بیان داشت: در دفاع مقدس آموخته ایم که « ما می توانیم» و در این سال که به نام اقتصاد مقاومتی از جنس اقدام و عمل مزین شده است، برای تبیین این مهم تا آخر ایستاده ایم.

سرهنگ مهاجر افزود: ما در مقابل هیچ ابرقدرتی سرسازش و تسلیم فرود نمی آوریم لذا این فرهنگی که از دفاع مقدس گرفته ایم در تمام عرصه ها همواره آویزه گوشمان خواهد بود .

وی خطاب به دانش اموزان گفت: اگر هر یک از ما و شما به وظیفه ای که داریم عمل کنیم توانسته ایم گام مؤثری بردارم لذا دانش آموزان با دو بال تعلیم و تربیت و انسجام آن می توانند گام بلندی را در اهداف نظام جمهوری اسلامی بردارند.

انتای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار