دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس دهم با انتقاد از سخنرانی رئیس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: سخنرانی رئیس جمهور در سازمان ملل منفعلانه بود.
کد خبر: ۸۷۵۰۷۰۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،  سید حسن حسینی شاهرودی دبیر کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس دهم گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اظهارات رئیس جمهوری در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: آقای روحانی در این مجمع تنها از آمریکا گلایه کرده است که باید گفت مشکل ما با آمریکا در حد گلایه نیست تا با گلایه گذاری حل شود بلکه سابقه دشمنی و خصومت آمریکا با جمهوری اسلامی ایران سابقه ای طولانی است که به بیش از نیم قرن می رسید.

وی با اشاره به برجام و بد عهدی های آمریکا نسبت به جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: در شرایط ملتهبی که جمهوری اسلامی ایران برای رفع تحریم های ظالمانه به پذیرش برجام تن داد علی رغم مذاکرات انجام شده بدعهدی طرف مقابل مذاکره به ویژه آمریکا را داشتیم و هنوز نتوانسته ایم نتایج ملموسی از برجام در اوضاع اقتصادی کشور داشته باشیم.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس دهم افزود: آقای روحانی به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در مجمع عمومی سازمان ملل که مجمعی بین المللی است شرکت کرده بود و حداقل انتظار این بود ضمن اتخاذ موضع گیری صریح تر و شفاف تر در این مجمع حقوق مردم کشور خود را با جدیت بیشتری مطالبه می کرد نه اینکه منفعلانه صحبت کند.

حسینی شاهرودی بیان کرد: ایجاد ناامنی و آشوب در منطقه توسط آمریکا و سایر قدرت های استکبارگر با راه اندازی و حمایت از گروه تکفیری داعش، اسرائیل، کشتار شیعیان یمن و موضوع سوریه، فلسطین و غزه که از جمله مسائل مشترک بین کشورهای اسلامی و جهانی است از دیگر مسائلی بود که رئیس جمهور در سخنرانی خود آنها را مورد توجه قرار نداد.

منبع: دانا
ارسال نظرات