صلاحی گفت: اگر امنیت نباشد هیچ فعالیت اقتصادی، فرهنگی و هنری امکان نخواهد داشت و برای هر جامعه ای که بخواهد زیست داشته باشد باید بنیه دفاعی و بازدارنده قدرتمند باشد.
کد خبر: ۸۷۵۰۷۳۱
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳

دکتر صلاحی، رییس بسیج اساتید در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به هفته دفاع مقدس و لزوم تقویت بنیه دفاعی کشور پس از تجربه هشت سال جنگ مخاصمانه دشمنان گفت:ما اگر مسائل هر جامعه از جمله مسائل اقتصادی، فرهنگی سیاسی و مدیریتی و امینیتی را تقسیم بندی کنیم همه معتقد اند که اولین بحث امنیت است و اگر امنیت نباشد؛ کوه دماوند طلا باشد ارزش نخواهد داشت. چون مهم ترین مسأله جان انسان است.

رییس بسیج اساتید افزود: امنیت باید اولویت هر سیستم و دولتی باشد و همیشه در دنیا این رویه ادامه خواهد داشت متأسفانه برخی از کشورها به حق خودشان قانع نیستند و تلاش دارند به منابع سایر کشورها دست اندازی کنند آمریکایی ها برای سلطه پیدا کردند به منابع مادی و فرهنگی غرب آسیا چند جنگ مباشرتی راه انداخته و بیش از 2 میلیون انسان را کشته اند و این علاوه بر استفاده از سلاح های نامتعارف و تولد بسیاری از نوزادان ناقص الخلقه است.

صلاحی تصریح کرد: دشمنان اگر نتوانسته اند به ایران دسترسی پیدا کنند به خاطر همین سلاح های دفاعی و قدرت بازدارنده نظام است؛ گرگ های آمریکایی پشت مرزهای ایران زوزه می کشند و جرأت نگاه چپ کردن به ایرانی ها را ندارند زیرا آنها پهباد های آمریکایی ها را به زمین می کشانند.

وی خاطرنشان کرد: اگر امنیت نباشد هیچ فعالیت اقتصادی، فرهنگی و هنری امکان نخواهد داشت و برای هر جامعه ای که بخواهد زیست داشته باشد بنیه دفاعی و بازدارنده قدرتمند باشد.


ارسال نظرات